Το Σεμινάριο αυτό, απευθύνεται σε Επιχειρήσεις που βρίσκονται σε οποιαδήποτε φάση Εγκατάστασης ενός νέου Συστήματος ERP, καθώς και στις Επιχειρήσεις που επιθυμούν να διευρύνουν το βαθμό υποστήριξης των Διεργασιών τους από το ήδη εγκατεστημένο ERP. Τα Συστήματα ERP έχουν δομηθεί ώστε να παρέχουν σωστή και πλήρη ροή πληροφοριών σε κάθε βήμα των Λειτουργιών, όλων των τομέων της Επιχείρησης με στόχο την θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και τη βελτιστοποίηση της Ποιοτικής εκτέλεσης των Διεργασιών της. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνεται η ταχεία και τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων που ελαχιστοποιεί το κόστος και τον εσωτερικό χρόνο υλοποίησης των επί μέρους Φάσεων των Διεργασιών εφόσον έχει προηγηθεί της Εγκατάστασης του ERP ο απαραίτητος ανασχεδιασμός των διεργασιών και η ορθή παραμετροποίηση. Σε αντίθετη περίπτωση, όπως συνήθως συμβαίνει στην πράξη, οι Επιχειρήσεις αξιοποιούν ένα μικρό μόνο μέρος των Συστημάτων αυτών για τη λειτουργία τους με αποτέλεσμα πενιχρά οφέλη από την Εφαρμογή του ERP. Το Σεμινάριο αυτό, είναι ένα Workshop στο οποίο παρουσιάζονται βήμα προς βήμα, με παραδείγματα και ασκήσεις, όλες οι κύριες Δράσεις που απαιτούνται για την εγκατάσταση και αξιολόγηση Λειτουργίας ενός Συστήματος ERP από τον ανασχεδιασμό των διεργασιών μέχρι την επιλογή του κατάλληλου λογισμικού και την υποβοήθηση της υλοποίησης του στην πράξη. Η Εταιρεία μας έχει εντοπίσει από την εμπειρία της ως Συμβούλου Εγκατάστασης Συστημάτων ERP, τα κύρια σημεία στην Επιλογή και στην Εγκατάσταση του Συστήματος που πρέπει να προσεχθούν, με Εργαλεία που έχει αναπτύξει και τα οποία διασφαλίζουν τη σωστή αξιολόγηση κάθε παραδοτέου. Περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και συνοδευτικές Eφαρμογές σχεδιασμένες από την AQS όπως: - Πλατφόρμα Διαχείρισης Έργου υλοποίησης ERP
- Πλατφόρμα δικαιωμάτων πρόσβασης, προγραμματισμού εκπαίδευσης και δοκιμών Συστήματος εις προετοιμασία του go-live Εφαρμογή ομαδοποίησης κωδικών και προσαρμογής Oνοματοδοσίας Ειδών
- Εφαρμογή υπολογισμού κόστους εργασίας για προσωπικό απασχολούμενο σε συγκεκριμένο Έργο εντός ή εκτός Εταιρείας.
- Οι Εφαρμογές αυτές διατίθενται δωρεάν στους εκπαιδευομένους και θα χρησιμοποιηθούν στην πράξη σε μια demo Εταιρεία.
Δίνεται έμφαση στον τρόπο που θα παραμετροποιηθεί και θα παρακολουθείται η Εγκατάσταση του ERP βάση Σχεδίου Ποιότητας. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση, δίνεται στην ολοκλήρωση προϋπολογισμού και απολογισμού κόστους δραστηριοτήτων (π.χ. Έργα, tickets) και στους κατάλληλους συντελεστές για την κατανομή των σταθερών εξόδων σε κατηγορίες Προϊόντων. Δείτε περισσότερα ...
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Αθήνα: Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019 Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
| ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΛΑΤΗ - Εντοπισμός βασικών Λειτουργιών
- Aποτύπωση Διαγράμματος Ροής σε μορφή SIPOC και υφισταμένων συστημάτων υποστήριξης
- Αναθεώρηση Διαδικασιών με στόχο Επιχειρησιακή Αριστεία
- Εισαγωγή Κυρίων Δεικτών Παρακολούθησης κάθε Διεργασίας. Δείγμα προσδιορισμού Εισροών - Εκροών, μπορείτε να δείτε εδώ
2. ΕΠΙΛΟΓΗ ERP - Οριστικοποίηση υπολοίπων προ-απαιτουμένων για Εφαρμογή ERP
- Μodules
- Αριθμός Χρηστών
- Απαιτήσεις σε hardware (server, client, WMS / Store PDAs, tablets, printers, POS κλπ)
- Παραγωγή Τεύχους Προδιαγραφών
- RFP
- Comparative Analysis και αξιολόγηση με βάση σταθμισμένους παράγοντες
- Επιλογή βάσει Αξιολόγησης
3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ - Καθορισμός Φάσεων / Παραδοτέων / Πόρων / Χρόνου και συμφωνία με Προμηθευτή
- Ορισμός Project Manager και Sponsor Πελάτη
- Συγκρότηση ομάδας Έργου Εταιρείας (managers - key users)
4. KICK-OFF MEETING - Ανασκόπηση Έργου
- Project Manager
- Εσωτερικοί Πελάτες και αντίστοιχοι key-users
- Μηχανισμοί υποστήριξης (Διαδικασίες, Μηχανογραφικές Υποδομές, Project Oversight, χρονογραμμή)
- Γνωριμία με ομάδα Έργου Αναδόχου
5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ ΠΕΛΑΤΗ - Ορισμός users (πέραν των key-users)
- Δημιουργία shared-drive σε κάποιο cloud (e.g. dropbox) για κοινή πρόσβαση όλων των key users
6. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ERP - Προσωρινή Εγκατάσταση demo έκδοσης του Συστήματος σε υφιστάμενο server & στους clients των key-users
- Οριστική Εγκατάσταση του Συστήματος στην τελική πλατφόρμα - server και των clients στα PC key-users
7. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ KEY-USERS - Περιβάλλον Λειτουργίας
- Περιβάλλον Κύριων Λειτουργιών Συστήματος
8. ΑΝΑΛΥΣΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - Ανάλυση – Σχεδιασμός βασικών Λειτουργιών, όπως αυτές προέκυψαν από τις Διαδικασίες αποτύπωσης και βελτιστοποίησης
- Ανάπτυξη πλατφόρμας issue tracking / resolution (Εργαλείο καταγραφής και επίλυσης προβλημάτων, PDCA της AQS). Δείγμα μπορείτε να δείτε εδώ.
- Προγραμματισμός focus groups με βάση τις λειτουργικές ομάδες (π.χ. Πωλήσεις, Τεχνικό τμήμα, Προμήθειες, Αποθήκη, Λογιστήριο, Service, Μarketing, HR)
- Καταγραφή αναγκών πέραν των καλυπτομένων από την υφιστάμενη λειτουργικότητα του επιλεγμένου ERP ανά module
- Ορισμός χαρακτηριστικών Ειδών, Αποθηκευτικών χώρων, Προμηθευτών, Παραστατικών κλπ. και ομαδοποίηση αυτών
- Master data Gap analysis
- Προδιαγραφή Master Data Migration
Δείτε αναλυτικά τις ενότητες ...
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου