Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Visual Merchandising (VM) Καταστήματος Αθήνα - Θεσσαλονίκη

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
VISUAL MERCHANDISING (VM) ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 16 Ιουλίου 2018
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 18 Ιουλίου 2018
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.
Στόχος του είναι να προσφέρει μία ολοκληρωμένη και συστηματική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Visual Merchandising (VM), οι οποίες στοχεύουν στη διέγερση των Συναισθημάτων και Αισθήσεων που συμμετέχουν στη δημιουργία Εικόνας, στην Απόφαση Επίσκεψης, στην Πραγματοποίηση Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών. Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, Πιστούς Πελάτες, καθώς και στο πώς Αυξάνει τη μέση Απόδειξη.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το Visual Merchandising για να δημιουργούν Ανταγωνιστική Εικόνα, να δημιουργούν Πιστούς Πελάτες και να αυξάνουν τη μέση Απόδειξή τους
  • Θα γνωρίσουν τη μεθοδολογία με την οποία μπορούν να δημιουργούν μία Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης διεγείροντας Συναισθήματα και Αισθήσεις
  • Θα μπορούν να Κτίζουν την Εικόνα Τιμής μέσω του Visual Merchandising
  • Θα είναι σε θέση να αξιολογούν την Απόδοση των Μεταβλητών του Visual Merchandising
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ




Περισσότερα

1. Εισαγωγή στο Visual Merchandising (VM)

  • Η έννοια της Διαχείρισης Ορατότητας
  • Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία Εικόνας Καταστήματος
  • Η σημαντικότητα των συναισθημάτων και αισθήσεων (όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή) στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
  • Ο ρόλος του υποσυνείδητου και η διέγερσή του μέσω του Visual Merchandising (VM)
  • Μεταβλητές Visual Merchandising (VM)
  • Σταθερό Merchandising: Βιτρίνα, Layout Καταστήματος, Ροές Πελατών, Γειτνίαση Κατηγοριών, Κατηγορίες Μαγνήτες, Γόνδολες
  • Μεταβλητό Merchandising: Stands/Προβολές, Πλανόγραμμα Ραφιών

2. Στρατηγική Visual Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας

  • Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί Πωλήσεις
  • Η Στρατηγική Ανταγωνιστικής Εικόνας
  • Ευκολία Πρόσβασης, Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών
  • Συγκριτική Αξιολόγηση συνολικής Εικόνας και Διαδικασία Επιλογής Δικτύου από Πελάτη
  • Ευθυγράμμιση Στρατηγικής Εικόνας με Layout Καταστήματος και Merchandising
  • Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
  • Γειτνίαση Κατηγοριών και Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
  • Case study «Ευθυγράμμιση Visual Merchandising με Εικόνα Καταστήματος»

3. Κτίσιμο Εικόνας Τιμής μέσω Visual Merchandising (VM)

  • Επιλογή ανταγωνιστικών Προσφορών/Ενεργειών
  • Στήσιμο και Σηματοδότηση Προσφορών/Ενεργειών
  • Διαχείριση Φυλλαδίων για κτίσιμο Εικόνας Τιμής

4. Visual Merchandising και Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης

  • Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης
  • Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει αποφασιστικά την Εικόνα και την Πιστότητα
  • Πώς το Visual Merchandising δημιουργεί την Εμπειρία Επίσκεψης μέσω της διέγερσης Συναισθημάτων & Αισθήσεων

5. Visual Merchandising & Αύξηση Απόδειξης

  • Ευκαιρία Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας
  • Αυθόρμητες και Προγραμματισμένες Αγορές
  • Ανάπτυξη Πωλήσεων Κατηγοριών Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών
  • Στήσιμο, Σηματοδότηση Βιτρίνας και Προωθητικές Ενέργειες

6. Αξιολόγηση μεταβλητών Visual Merchandising

  • Αξιολόγηση VM στη δημιουργία Εικόνας και την Πιστότητα
  • Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος
  • Δείκτες Merchandising : Αύξηση Πωλήσεων και Διείσδυσης Κατηγορίας/Προϊόντων, Απόδοση ανά μέτρο, θέση και τετραγωνικό μέτρο, Γύρισμα Κατηγορίας/Προϊόντος.




ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Βέργας Δημήτρης

Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

450 ευρώ.
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

- Σημειώσεις "Visual Merchandising (VM) Καταστήματος"
- Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλεία Mystery Shopping
- Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
- Εργαλεία Κερδοφορίας Καταστήματος
- Εργαλεία Διαχείρισης Ταμειακού Προγραμματισμού
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη.


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 16 Ιουλίου
Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 18 Ιουλίου
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
Applied Professional Training (APT)
210 81 43 341
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου