Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται οι επιπτώσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR - στο Marketing καθώς και τα απαιτούμενα μέτρα συμμόρφωσης (compliance measures). Κάθε εταιρεία ή οργανισμός που ασχολείται με το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), είτε πρόκειται για μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing), είτε για αμοιβόμενη αναζήτηση (paid search), είτε για διαφήμιση μέσω κοινωνικών μέσων (social media advertising), θα πρέπει να γνωρίζει την ανάγκη συμμόρφωσης με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων. Οι νομικές συνέπειες της μη συμμόρφωσης θα ήταν ανεπιθύμητες και οι πρακτικές συνέπειες για ένα εμπορικό σήμα (brand) ή για τους προμηθευτές των μπορεί να είναι καταστροφικές. Ο στόχος του σεμιναρίου είναι να αναπτύξουν τα στελέχη του Marketing την τεχνογνωσία, ώστε να εντοπίζουν και να εκτιμούν τους κινδύνους που απορρέουν από την συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων μέσα στην επιχείρηση, να εξετάζουν την επάρκεια των μηχανισμών και διαδικασιών προστασίας δεδομένων και να προτείνουν, όπου χρειάζεται, τις κατάλληλες βελτιώσεις, ώστε οι λειτουργίες του Marketing να συμμορφώνονται με τον GDPR. Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Ιωάννης Κυριαζόγλου, με 42 έτη εμπειρία και διεθνή δραστηριότητα σε έργα Πληροφορικής σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μέση Ανατολή, ενώ διαθέτει πλούσιο συγγραφικό Έργο. Είναι υπεύθυνος σχεδιασμού του διδακτικού υλικού πιστοποίησης για τον DPO σε φορείς του εξωτερικού. Έχει συγγράψει πληθώρα έργων σχετικά με το IT Security και το IT Auditing. Τον Δεκέμβριο 2016 εκδόθηκαν πέντε νέα βιβλία του σχετικά με τη Διαχείριση Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και τον νέο Κανονισμό με διεθνή απήχηση. Και τα 5 παραπάνω βιβλία θα δοθούν στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού προγράμματος δωρεάν καθώς και όλα τα εργαλεία που αναφέρονται παρακάτω. Επίσης, θα τους δοθεί πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της AQS "Online Σύμβουλοι", μέσω της οποίας θα μπορούν για ένα έτος να θέτουν ερωτήματα στους εισηγητές και να υποστηρίζονται, σχετικά με τον GDPR. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Σε Στελέχη του Marketing, σε Υπεύθυνους Επεξεργασίας (controllers), σε Συμβούλους Επιχειρήσεων, στον Υπεύθυνο και στα Στελέχη των λειτουργιών ΙΤ της Επιχείρησης, αλλά και στη Διοίκηση και στα εμπλεκόμενα Στελέχη στον Σχεδιασμό στρατηγικής Marketing που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις σύγχρονες Πρακτικές σε όλα τα θέματα χρήσης Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς Marketing και την συμμόρφωση της Εταιρείας με τον GDPR. Δείτε περισσότερα ...
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Αθήνα: Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
| Η AQS αναλαμβάνει την Ανάπτυξη και Εφαρμογή Συστήματος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στους Οργανισμούς διασφαλίζοντας την πλήρη Συμμόρφωσή τους με τον νέο Κανονισμό (GDPR) από Οργανωτικής, Τεχνολογικής και Νομικής πλευράς. Δείτε περισσότερα εδώ.
Η AQS συμμετείχε ως χορηγός στο GDPR for Marketers Conference στις 15 Μαρτίου 2018, καθώς και στο Infocom Security στις 18 & 19 Απριλίου 2018 στην Αθήνα. ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α. Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο - GDPR: Περιγραφή, Αρχές, Επιπτώσεις
- E-Privacy framework
- GDPR και Marketing
Β. Κρίσιμες έννοιες - Προσωπικά και Ευαίσθητα Δεδομένα
- Data Subject, Controller, Data Protection Officer, Processor
- Files (Computer, Database, Manual)
- Data Broker
- Digital Assets
- Cookie Technology
- Metadata
- Unstructured Data
- E-mailing providers
- Data Cleansing Companies
- Analytic Providers
Γ. Marketing: Στρατηγικές και Εργαλεία - Πώς συλλέγονται τα Δεδομένα
- Οι διαφορετικοί τύποι Marketing
- Διαδραστικό Marketing
- Ψηφιακό Marketing
- Διαδικτυακό ή Online Marketing
- Internet Marketing Strategies
- Digital Customer Tools (Big Data, Profiling)
Δ. Marketing: Συμμόρφωση με τον GDPR - Συγκατάθεση των Ατόμων
- Νομιμότητα επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων
- Διαφάνεια
- Δικαιώματα Καταναλωτών
- Παραβίαση Δεδομένων
- Ασφάλεια επεξεργασίας Δεδομένων
- Πώς εξασφαλίζεται για ειδικές περιπτώσεις η συγκατάθεση (consent) του Πελάτη / Καταναλωτή;
- Συνήθη λάθη και παραλείψεις στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων κατά τη Λειτουργία του Marketing
- Βέλτιστοι τρόποι Διόρθωσης λαθών και παραλείψεων
- Εκτίμηση επιπτώσεων Προστασίας Δεδομένων
- Προστασία Δεδομένων κατά τον Σχεδιασμό και εξ' ορισμού
- Βασικές Υποχρεώσεις του Υπεύθυνου Επεξεργασίας (Controller)
- Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO)
- Εκτελών την Επεξεργασία (Processor)
E. Case studies - Permission Passing Campaign
- Marketing Action Plan
Δείτε αναλυτικά τις ενότητες ...
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου