| Λίγα κυβικά αλλά πολλά άλογα «Κοντράρουμε» τα Astra και Golf στις εκδόσεις των 150 ίππων. Ποιο από τα δύο, όμως, αξίζει περισσότερο; Ποιο σας αρέσει και σε ποιο θα δίνατε τα λεφτά σας; » | |
| H C5 και οι θρύλοι της Citroen H Citroen C5 και οι θρύλοι της Citroen. Είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με την διάσημη υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen και το καθιστά ορόσημα στην ιστορία της γαλλικής εταιρίας. Το φέρνουμε δίπλα σε δυο αυτοκίνητα σταθμούς στη άνετη ιστορία της εταιρείας. » | |
|
|
|
| Νέο Rimac C_Two Ακόμα ένα υπερ-αυτοκίνητο παρουσίασε η κροατική μάρκα κατασκευής αυτοκινήτων Rimac με ιπποδύναμη που φτάνει τους 1.914 ίππους. » | |
| H DS και η Formula E στη Γενεύη (+vid) Μια διαφορετική αποκάλυψη έκανε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η DS, η οποία παρουσίασε το E-Tense FΕ 19, που πρόκειται για το μονοθέσιο επόμενης γενιάς, με το οποίο θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Formula E. » | |
| To αυτόνομο Icona Nucleus δίνει έμφαση στην άνεση Η φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης φιλοξενεί πάρα πολλά αυτόνομα μοντέλα με φουτουριστικό σχεδιασμό, όπως το VW I.D. Vizzion, το EZ-GO της Renault, αλλά και το Icona Nucleus, που πρωταγωνιστεί στο θέμα μας. » | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου