Μπορούν οι premium φίρμες να εφοδιάσουν όλα τα μοντέλα τους, με όλα τα στοιχεία πολυτέλειας που διαθέτουν; Είναι δυνατόν το πιο μικρό μοντέλο της γκάμας, να έχει γονίδια και κοινά χαρακτηριστικά με τη ναυαρχίδα της κάθε εταιρείας;
Εσείς κατά πόσο πιστεύετε ότι τα λάδια σήμερα μπορεί να αντέξουν και για 30.000 χλμ. χωρίς αλλαγή; Πόσο ρισκάρετε τη ζωή του κινητήρα σας με βάση την εμπιστοσύνη σας σε αυτό τον ισχυρισμό;
Δείτε τον νέο TSI βενζινοκινητήρα της VW, που φέρνει επανάσταση: Ανεβάζει τα κυβικά, «κόντρα» στο downsizing που… «έκανε μόδα» η Volkswagen, και φορά ένα είδος turbo που μέχρι τώρα είχαν οι diesel κινητήρες.
Αγνόησες το λαμπάκι και έμεινες; Η ταλαιπωρία είναι δεδομένη! Δες τώρα τι πρέπει να κάνεις για να την αντιμετωπίσεις με στυλ και χαρακτήρα, ώστε να είναι είναι ακίνδυνη και όσο το δυνατόν μικρότερη!
Μαζί με την άνοιξη ήρθε στο φως της δημοσιότητας και η πρώτη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα από την «ανοιχτή» εκδοχή του νέου Citroen C3. Δείτε το και πείτε μας πως σας φαίνεται.
Ο θάνατος της «κούρσας». Το κλασσικότερο σχήμα αυτοκινήτου περνάει κρίση και ετοιμάζεται να περάσει στην ιστορία. Ποιά νέα κατηγορία σκοτώνει τα σεντάν μοντέλα;
Διπλό τζάμι θα πει ενεργειακό τζάμι! Τα ενεργειακά τζάμια είναι "φτωχά" σε ποικιλία! Μπορείς να τα προμηθευτείς από οπουδήποτε και να στα τοποθετήσει οποιοσδήποτε μάστορας. Τι απ αυτά αληθεύει; Διάβασε τώρα για τις ανακρίβεις που κυκλοφορουν στην αγορά σχετικά με τα ενεργειακά τζάμια!
Αντιμετώπισε κρύο, μούχλα & υγρασία με την κατάλληλη μόνωση. Διάβασε όσα χρειάζεται για τα διαφορετικά είδη που μπορείς να εφαρμόσεις και χτύπα τις χαμηλές θερμοκρασίες...στη ρίζα τους!
Το newsletter Autotriti αποστέλλεται εβδομαδιαία στους 100.000 συνδρομητές του. Αν θέλετε να σταματήσει η αποστολή του σε σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή: Διαγραφή από τη λίστα ή το e-mail: unsubscribe200@autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου