Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Σεμινάρια Logistics - Παραγωγής Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου

Abpm Advanced Business
Process Management
Σεμινάρια Logistics - Παραγωγής
Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2017
Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου
Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου
Αθήνα: 5 Οκτωβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 12 Οκτωβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες Λειτουργίας μιας σύγχρονης Αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της Αποθήκης. Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης Οργάνωσης και Λειτουργίας της Αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, την παραγωγικότητα όλων των Λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το Λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την παραγωγικότητα, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του Κόστους Λειτουργίας.
Με Εργαλεία και Ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Δείτε περισσότερα »
Procurement Audit and Improvement
Procurement Audit and Improvement
Αθήνα: 3 Οκτωβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 11 Οκτωβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό παρέχει μια σε βάθος ανάλυση όλων των φάσεων της Λειτουργίας των Προμηθειών αξιολογώντας τις Στρατηγικές στην επιλογή των Προμηθευτών, την ποιότητα της Έρευνας Αγοράς, τα χρησιμοποιούμενα Πληροφορικά Συστήματα, την πληρότητα των Διαδικασιών και ιδιαιτέρως του τρόπου Αξιολόγησης Προμηθευτών, τους Δείκτες και τα Συστήματα Αναφορών, καθώς και το συνολικό Κόστος Προμήθειας.
Σε κάθε Δραστηριότητα των Προμηθειών, όπως η Αναγνώριση Ανάγκης, η Ποσοτικοποίηση της, η Περιγραφή Προδιαγραφών, η Έρευνα Αγοράς, η Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Διαπραγμάτευση, η Υπογραφή Σύμβασης, ο Έλεγχος παραλαμβανομένων Υλικών, η συνεχής Αξιολόγηση του Προμηθευτή για την συνολική εκτίμηση της Ποιότητας, του Κόστους και της Συμπεριφοράς του, γίνεται η Αξιολόγηση των υφιστάμενων Πρακτικών, εντοπίζονται οι περιοχές Βελτίωσης και παρουσιάζονται τα κατάλληλα Εργαλεία.

Δείτε περισσότερα »
Audit Εργοστασίου
Audit Εργοστασίου
Αθήνα: 27 Σεπτεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Caravel
Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται στα Ανώτερα Στελέχη του Εργοστασίου, σε Διευθύνοντες Συμβούλους και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων που διαθέτουν Παραγωγική Μονάδα.
Παρουσιάζει βήμα προς βήμα τον τρόπο Αξιολόγησης όλων των Λειτουργιών, με σκοπό τον σχεδιασμό ενός Χάρτη Πορείας για τον Εκσυγχρονισμό Δομών και Λειτουργιών, έτσι ώστε να μειωθεί δραστικά η σπατάλη, να βελτιωθεί το Επίπεδο Ικανότητας Διεργασιών και άρα να εξασφαλισθεί σταθερή Ποιότητα προϊόντων και συνεχής βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας της Βιομηχανικής Μονάδος.
Εμπεριστατωμένη αναφορά γίνεται στα σύγχρονα Μοντέλα Πρόβλεψης και στον Προγραμματισμό Μηχανών, Προσωπικού και Προϊόντων.
Επιπλέον μέσω Case Studies και Role Playing προωθείται η έννοια του αυτοελεγχόμενου χειριστή και οι τρόποι παρακίνησής του μέσα στις ιδιαιτερότητες του Εργοστασιακού περιβάλλοντος με ζητούμενο πάντα την ανάπτυξη υπεύθυνων και αποδοτικών Χειριστών Παραγωγής και Εργοδηγών.

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl
Περισσότερα εδώ »
Procurement Audit and Improvement
Διαχείριση Αποθεμάτων
Αθήνα: 14 Νοεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 21 Νοεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό, είναι ένα εργαστήριο (workshop) εφαρμογής σύγχρονων πρακτικών στη Διαχείριση Αποθεμάτων, που παρέχει στους συμμετέχοντες Διαδικασίες (Μεθοδολογία) και Δωρεάν λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων. Με την εφαρμογή των εργαλείων αυτών και με online υποστήριξη που παρέχεται Δωρεάν, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να επιτύχουν θεαματική μείωση του ύψους των αποθεμάτων και να μειώσουν δραστικά το κόστος Διαχείρισης, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.
Η σπουδαιότητα του σεμιναρίου αυτού, προκύπτει από το γεγονός ότι όπου εφαρμόζονται επιτυχημένα Συστήματα Διαχείρισης Αποθεμάτων, επιτυγχάνεται μείωση αποθεμάτων της τάξης του 30% με ταυτόχρονη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη (Customer Service Level - CLS).

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη μητρική μας εταιρεία AQS Περισσότερα εδώ »
Audit - Βελτίωση Παραγωγής
Audit - Βελτίωση Παραγωγής
Αθήνα: 12 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 1 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) 1 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το Σεμινάριο αυτό είναι το απόσταγμα της μεγάλης εμπειρίας των Συμβούλων μας στη Διοίκηση της Παραγωγής, αλλά και στην υλοποίηση πληθώρας Συμβουλευτικών Έργων. Είναι απολύτως διαδραστικό και υλοποιείται μέσω σύντομων ασκήσεων και ερωταπαντήσεων.
Eστιάζεται κυρίως στη Βελτίωση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας μέσω των νέων Εργαλείων του Lean Manufacturing, με τα οποία εντοπίζεται το σύνολο των Νεκρών Χρόνων και της Φύρας του Υλικού, καθορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης τους και επομένως διευκολύνεται η πλήρης Αξιοποίηση των Μηχανημάτων, η μείωση της Σπατάλης Αποθεμάτων και των λανθασμένων Προβλέψεων και Προγραμματισμού.
Εχει ριζικά ανανεωθεί σε σχέση με τα αντίστοιχα σεμινάρια που έχουμε υλοποιήσει στο παρελθόν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο να το παρακολουθήσουν ακόμη και οι παλαιοί συμμετέχοντες αυτών.

Το σεμινάριο διοργανώνεται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl
Περισσότερα εδώ »
Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών
Εκπαίδευση Στελεχών Προμηθειών
Αθήνα: 8 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 29 Νοεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με ασκήσεις και παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη μείωση κόστους και βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.
Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια επιχείρηση από την ανάπτυξη συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

Δείτε περισσότερα »
Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης
Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης
Αθήνα: 15 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: 20 Δεκεμβρίου 2017 (09:30 - 17:00) Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα Στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, τον Χώρο, το Προσωπικό και τις Παραγγελίες των Πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο.

Στους συμμετέχοντες δίνονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακροεντολές:

  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των Υλικών
  • Εφαρμογή για τη βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης

Δείτε περισσότερα »
Πληροφορίες
Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6215 220 ή στο info (at) abpm (dot) gr
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται 10% έκπτωση, στην τρίτη και άνω 20% έκπτωση
Το κόστος του κάθε σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία: 5 εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.

Advanced Business Process Management. - Copyright (c) 2017.
Ηρώων Πολυτεχνείου 13, Εμπορικό Κέντρο Πανόραμα, 14565, Αγ. Στέφανος, Τηλ.: 210 6215220, Φαξ: 210 6215421, Email: info (at) abpm (dot) gr
www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου