Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Αθήνα: Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017 (09:30-17:00), Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με ασκήσεις και παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη μείωση κόστους και βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.
Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια επιχείρηση από την ανάπτυξη συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.
Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες
- Θα εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία έρευνας αγοράς σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να διασφαλίζονται κατά τον καλύτερο τρόπο τόσο το χαμηλότερο δυνατό κόστος όσο και η βέλτιστη ποιότητα.
- Θα είναι σε θέση να μειώσουν τα κόστη Προμηθειών εφαρμόζοντας Τεχνικές, οι οποίες παρουσιάζονται εμπλουτισμένες με Παραδείγματα και Case Studies όπως:
- Προσέγγιση Ολικού Κόστους
- Value Analysis για τη μείωση του Κόστους
- Ολικό Κόστος χρόνου ζωής Προϊόντος
Έτσι θα εκτιμούν όλες τις διαστάσεις του κόστους Προμηθειών (πέραν της τιμής αγοράς). - Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία σχεδιασμένα από την εταιρεία μας που θα τους δοθούν δωρεάν για να αξιολογούν τους Προμηθευτές:
- ABC Analysis
- Ιστογράμματα
- Διαγράμματα Ελέγχου (Control Charts)
- Θα βοηθηθούν στην εξάσκηση των διαπραγματευτικών τους δεξιοτήτων, όπου με Role Playing και Case Studies καθορίζονται οι Κόκκινες Γραμμές, οι στόχοι και η BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) για επιτυχημένες αγορές και σύναψη αμοιβαίως επωφελών συμβάσεων με Προμηθευτές.
- Θα εξοικειωθούν με την ορολογία των INCOTERMS προκειμένου να διασφαλίσουν την ακριβή εκτέλεση συμβολαίων εισαγωγών αποφεύγοντας παρανοήσεις και αμφιλεγόμενες ερμηνείες.
- Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και θα αυξήσουν τα γυρίσματα Αποθεμάτων μέσω εξειδικευμένου λογισμικού που εμπεριέχει Μοντέλα Πρόβλεψης και Αριστοποίησης Αποθεμάτων που έχει αναπτύξει η εταιρία μας και παρέχεται στους συμμετέχοντες Δωρεάν.
- Θα κατανοήσουν τους 10 κυριότερους Δείκτες και τις απαιτούμενες αναφορές (Reporting) της λειτουργίας των Προμηθειών.
- Θα χρησιμοποιήσουν ένα δυναμικό Εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων όταν προσφέρονται εκπτώσεις κλίμακας ή όταν τίθενται ζητήματα συναλλαγματικών διαφορών και διακυμάνσεων.
- Θα εξοικειωθούν με τους τρεις κρίσιμους Οικονομικούς Δείκτες για την αξιολόγηση της φερεγγυότητας των Προμηθευτών.
Ενότητες Σεμιναρίου 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
- Διαδικασίες, Οδηγίες, Απαιτούμενα Αρχεία-Εγχειρίδια
- Σχέσεις με Προμηθευτές
- Έρευνα Αγοράς - Global Sourcing
- Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
- Οργανωτική Δομή Τομέα Προμηθειών
- Βελτίωση υφισταμένων Διαδικασιών με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output)
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
- Κρίσιμα σημεία σε μια σύμβαση
- Η Διαχείριση των Claims (Ποινικές Ρήτρες)
- Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων
3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
- Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
- Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
- Κόστος Κύκλου ζωής του Προϊόντος
- Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
- Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
- Αξιολόγηση Προσφορών
- Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
- Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
- Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
- Συστήματα Προβλέψεων
- Σημείο Αναπαραγγελίας, χρήση MRP
- Ομαδοποίηση παραγγελιών
6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
- Προετοιμασία, Συνήθη σφάλματα
- Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
- Κλείσιμο συμφωνίας - Role Playing
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
- Audit τμήματος Προμηθειών - Προμηθευτών
- Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας Προμηθειών
- Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Προμηθειών
- Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται
έκπτωση 20%Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΓια τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax
210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info (at) abpm (dot) gr ή
επιλέξτε "Αθήνα" /
"Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
|
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.: |
ΤΗΛ.: | FAX: | E-mail: |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ |
1. |
2. |
3. |
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου |
Κωδ.Σεμ.SM |
Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 29/6, [ ] Θεσσαλονίκη: 22/6 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου