Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Paperless Office 19/12 Divani Palace Acropolis

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Paperless Office
Τεχνικές και Εργαλεία που απογειώνουν την απόδοση

Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 19 Δεκεμβρίου 2016
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
 
Η Διαχείριση των πάσης φύσεως εκκρεμοτήτων και καθημερινών Εργασιών και η επεξεργασία της συνεχώς διογκούμενης ροής πληροφοριών, απαιτεί την εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων και εφαρμογών. Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, ο χρόνος που χάνεται από μη αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης και την έλλειψη σύγχρονων εργαλείων είναι τουλάχιστον ένας μήνας ετησίως.

Στο Σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται με πρακτικό τρόπο Τεχνικές και σύγχρονα Εργαλεία, παράλληλα με εφαρμογές σε Tablets, με τις οποίες διαχειριζόμαστε Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Έγγραφα, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία με πελάτες κλπ, που οδηγούν σε ένα «Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την Ποιότητα και την Παραγωγικότητα της Λειτουργίας του Στελέχους.

Αφορά όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Να εξοικειωθούν με εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
  • Να γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη διαχείριση της πληροφορίας και των εκκρεμοτήτων
  • Να βελτιώσουν δομές και τρόπους αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται χρόνος
  • Να είναι σε θέση να αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις λειτουργίες της Επιχείρησης
  • Να ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο ασφαλείς τρόπους διακίνησης αρχείων ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε μέσο
  • Να ξεναγηθούν στις σημαντικότερες Εφαρμογές (αρκετές διατίθενται δωρεάν) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την Παραγωγικότητα
  • Να εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική βελτίωση στη διαχείριση του χρόνου και στη βελτίωση της Παραγωγικότητας

  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ



    Περισσότερα

    Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

    • Μετάβαση στο Paperless Office
    • Ο χρόνος που χάνεται στην αναζήτηση πληροφοριών

    Β. ΥΠΟΔΟΜΕΣ

    • Fax Servers
    • Scanners
    • Πρόσβαση από παντού
    • Private/public και hybrid cloud
    • Τηλεδιάσκεψη και Παρουσιάσεις εξ αποστάσεως
    • iPad, Tablets, Smartphones: Εφαρμογές

    Γ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ

    • Μετατροπή e-mails σε αναθέσεις και άλλοι αυτοματισμοί
    • Μετατροπή γραπτών κειμένων σε ηλεκτρονικά (OCR)
    • Εφαρμογές Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων, Εργασιών και Έργων
    • Η Διαχείριση των Ημερολογίων
    • Εφαρμογές Διαχείρισης Εγγράφων και πληροφοριών
    • Εργαλεία Χρόνου/Προγραμματισμού
    • Εργαλεία Επιχειρηματικών Λειτουργιών

    Δ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

    • Κανόνες και Διαδικασίες ενός Paperless Office
    • Μεθοδολογίες και Πρακτικές Διαχείρισης Χρόνου
    • Δομή Συστήματος Αρχειοθέτησης
    • Σύστημα David Allen
    • Σύστημα Stephen Covey
    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

    Παναγιώτης Σταθόπουλος, Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της Εταιρείας, καθώς και για την οργάνωση σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία λύνοντας προβλήματα κάθε φύσης και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κάθε Οργανωσης. Έχει μεγάλη Εμπειρία στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων Εφαρμογών και έχει επανειλημμένα υλοποιήσει Projects για την αξιοποίηση τους με αποτέλεσμα μεγάλη ταχύτητα στην ροή των Πληροφοριών.





    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Κόστος Συμμετοχής

    280 ευρώ

    Επιδότηση ΛΑΕΚ

    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

    Περιλαμβάνονται

    - Το Εγχειρίδιο και η Παρουσίαση του σεμιναρίου
    - Εργαλεία για καθημερινή εφαρμογή στο γραφείο
    - Βεβαίωση Παρακολούθησης
    - Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

    Περισσότερα

    Δήλωση Συμμετοχής

    Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μαριλένα Παπαθανασίου


    Δήλωση Συμμετοχής
    Αθήνα:19 Δεκεμβρίου
    Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
    Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
    Applied Professional Training (APT)
    210 81 43 341
    www aptraining gr
    apt (at) aptraining (dot) gr
    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου