Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Σεμινάριο Ανάλυσης και Ερμηνείας Ισολογισμών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να εντοπίζουν σημεία που εγκυμονούν κινδύνους για το μέλλον, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα απαιτούμενα μέτρα πριν εκδηλωθεί η κρίση.

Σεμινάριο:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ
Αθήνα: Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου (09:30-17:00), Divani Caravel
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου (09:30-17:00), Grand Hotel Palace


Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει μια πρακτική προσέγγιση στην Ανάλυση και στην Ερμηνεία των Ισολογισμών & Λοιπών Οικονομικών Καταστάσεων με τη χρήση των Αριθμοδεικτών. Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τον τρόπο κατάρτισης των Ισολογισμών και με βασικές έννοιες όπως: EBIDTA, Ρευστότητα, 'Aνοιγμα στην Αγορά, Καθαρή Θέση Επιχείρησης, Κεφάλαιο Κίνησης, Δείκτες Αποδοτικότητας καθώς και με τους κυριότερους Αριθμοδείκτες αλλά και την ακριβή ερμηνεία τους.
Έτσι θα είναι σε θέση να εντοπίζουν σημεία που εγκυμονούν κινδύνους για το μέλλον, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα απαιτούμενα μέτρα πριν εκδηλωθεί η κρίση. Θα χρησιμοποιηθούν για το σκοπό αυτό 7 παραδείγματα Ισολογισμών όπου θα συζητηθούν αναλυτικά τα κρίσιμα σημεία και τα προβλήματα που παρουσιάζουν, ως αντιπροσωπευτικό δείγμα των προβλημάτων που συνήθως παρουσιάζουν οι Ισολογισμοί.
Τέλος, θα παρουσιασθούν καταστάσεις ταμειακών ροών και εκθέσεις ορκωτών ελεγκτών προκειμένου να προσδιορισθεί η επίδρασή τους στα αποτελέσματα της επιχείρησης και οι εκτιμήσεις για τους κινδύνους που διαφαίνονται. Παραδείγματα τέτοιων αναλύσεων μπορείτε να δείτε εδώ.
Οι συμμετέχοντες θα επεξεργασθούν ασκήσεις με βάση το Εργαλείο Αυτόματου Υπολογισμού Αριθμοδεικτών, στο οποίο εισάγονται τα δεδομένα ενός Ισολογισμού και παράγονται αυτόματα οι τιμές των Αριθμοδεικτών. Επίσης παρέχεται Εφαρμογή σε Excel, η οποία με βάση τα στοιχεία του προϋπολογισμού και τον Ισολογισμό της προηγούμενης χρήσης, δημιουργεί τον Ισολογισμό της επόμενης χρήσης.
Μπορείτε να κατεβάσετε άμεσα το Εργαλείο Αυτόματου Υπολογισμού Αριθμοδεικτών δωρεάν εδώ.


Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα μπορούν να κάνουν συγκριτική αξιολόγηση με τον κλάδο και ιδιαίτερα με τον ανταγωνισμό
  • Θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν τους Δείκτες
  • Θα έχουν στη διάθεση τους εφαρμογή σε Excel για τον αυτόματο υπολογισμό των Δεικτών
  • Θα εντοπίζουν εύκολα πιθανές ατασθαλίες ή σκόπιμες νοθεύσεις
  • Θα αναγνωρίζουν κινδύνους μέσω των Αριθμοδεικτών και θα λαμβάνουν έγκαιρα μέτρα
  • Μεσω των Ταμειακών Ροών θα μπορούν να εκτιμούν τους κινδύνους της Επιχείρησης
  • Θα μπορούν να εκτιμούν κινήσεις των ανταγωνιστών με βάση τη ρευστότητά τους και τις πιστωτικές πρακτικές των προμηθευτών
  • Θα είναι σε θέση να εξάγουν έγκαιρα συμπεράσματα για τις χρηματοδοτικές ανάγκες της επιχείρησης

Ενότητες Σεμιναρίου

  • Ποιές είναι οι Οικονομικές Καταστάσεις
  • Παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων που απαρτίζουν τις Οικονομικές Καταστάσεις
  • Σημαντικές έννοιες και όροι όπως: Contribution Margin, EBITDA, Κεφάλαιο Κίνησης, Ρευστότητα, Καθαρή Θέση
  • Αριθμοδείκτες Οικονομικής Απόδοσης
  • Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι Αριθμοδείκτες και ποια η χρησιμότητα τους
  • Μέτρηση αποδοτικότητας της επιχείρησης
  • Μέθοδοι υπολογισμού της αξίας της επιχείρησης
  • Κρίσιμα σημεία των Οικονομικών Καταστάσεων που φανερώνουν ατασθαλίες ή λάθη
  • Τι φανερώνει, αλλά και τι δεν αποκαλύπτει η ανάλυση των Ισολογισμών και των Αποτελεσμάτων Χρήσεως
  • Ταμειακές ροές ως εργαλείο ανάλυσης Οικονομικών Καταστάσεων και εντοπισμού κινδύνων για την Επιχείρηση
  • Παρουσίαση της έκθεσης του Ορκωτού Ελεγκτή και πως αυτή επηρεάζει την ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων
  • Πως υπολογίζεται το κεφάλαιο κίνησης
  • Ο ρόλος του δείκτη Ζ για την πρόβλεψη κατάρρευσης μιας επιχείρησης

Το σεμινάριο γίνεται στο μεγαλύτερο μέρος του σε μορφή εργαστηρίου (workshop) και η ανάλυση όλων των παραπάνω γίνεται σε συγκεκριμένους Ισολογισμούς επιχειρήσεων, ενώ στους συμμετέχοντες δίνεται η δυνατότητα συγκριτικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων τους με τα αποτελέσματα του κλάδου στον οποίον ανήκουν, χωρίς πρόσθετο κόστος.

Κόστος Συμμετοχής: 370 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info@abpm.gr ή επιλέξτε "Θεσσαλονίκη" / "Αθήνα" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 9/12, [ ] Θεσσαλονίκη: 14/12

Εισηγητής
Μπακάλης Βασίλης, Οικονομολόγος,
Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Οικονομικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών (όπως η Lafarge Betons). Διαθέτει ανω των 20 ετών εμπειρία ως Σύμβουλος σε οικονομικές υπηρεσίες έχοντας διαχειρισθεί πληθώρα χρηματοοικονομικών έργων (συστήματα αναφορών, αξιολογήσεις επενδύσεων, αποτιμήσεις επιχειρήσεων κλπ) τόσο σε ελληνικές όσο και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και μεγάλη εμπειρία ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο «Ανάλυση και Ερμηνεία Ισολογισμών»
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου
και τα εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
- Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Θεσσαλονίκη:
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Copyright (c) 2016 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info (at) abpm (dot) gr | www abpm gr

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info (at) abpm (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"

free web stats

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου