Είναι γνωστό οτι το παιχνίδι της Επικοινωνίας κερδίζεται ή χάνεται στα πρώτα δευτερόλεπτα της συνάντησης. Ιδιαίτερα στην Διαπολιτισμική Επικοινωνία, δηλαδή στην επαφή με ανθρώπους διαφορετικής κουλτούρας, χρειάζεται να προσέξουμε πιθανές λάθος κινήσεις και να σεβαστούμε τις ιδιαιτερότητες Επικοινωνίας. Η άγνοια των κανόνων της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε ναυάγιο των διαπραγματεύσεων και των καλών σχέσεων. Αντίθετα η γνώση των κανόνων και ο σεβασμός της εκάστοτε Πολιτισμικής Κουλτούρας, οδηγεί στην αλληλοκατανόηση και βοηθά εντυπωσιακά στην αρμονία της πρώτης επαφής (rapport) και άρα στην αναβάθμιση της Ποιότητας της Επικοινωνίας και σε Επιτυχημένες Συναλλαγές. Στόχος του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση όλων όσων επικοινωνούν με άτομα διαφορετικής κουλτούρας στο πώς ίδια πράγματα επικοινωνούνται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με την εθνική ιδιοσυγκρασία του αντισυμβαλλόμενου τους. Άμεσες πρακτικές εφαρμογές είναι: - Η επικοινωνία με τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας επιχειρηματίες και τουρίστες, προϋποθέτει ότι οι επιχειρήσεις μας διαθέτουν πολιτισμικά – πολύγλωσσα στελέχη ικανά να επικοινωνούν απρόσκοπτα με άτομα διαφορετικής κουλτούρας
- Η προώθηση προϊόντων / υπηρεσιών στην ξένη αγορά
- Η ανάπτυξη διεθνών επιχειρηματικών συνεργασιών
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: - Όσους επικοινωνούν με άτομα διαφορετικής κουλτούρας
- Επιχειρηματίες και στελέχη από το χώρο του εξωτερικού εμπορίου
- Απασχολούμενους στην τουριστική βιομηχανία
- Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων
- Στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων με πολυπολιτισμική πελατεία
- Εκπατριζόμενα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων (expatriates)
- Γραμματείς & Υπευθύνους Δημοσίων Σχέσεων
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ - Θα βελτιώσουν την επικοινωνία με άτομα Διαφορετικής Εθνικότητας
- Θα εξοικειωθούν με τα επιτρεπόμενα και μη επιτρεπόμενα κατά την επικοινωνία με χώρες όπως: Αζερμπαϊτζαν, Αίγυπτος, Αραβικά Κράτη του Κόλπου, Αυστραλία, Βέλγιο / Λουξεμβούργο, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σουηδία, Τουρκία κτλ.
- Για τους παραπάνω λαούς θα μάθουν τις λεπτομέρειες στην ιδιαιτερότητα της συμπεριφοράς τους και των προσδοκιών τους που αν τις προσέξουμε ενισχύουν την καλή επικοινωνία
- Ιδιατέρως χρήσιμο είναι ότι θα γνωρίσουν ποιές συγκεκριμένες κινήσεις ή φράσεις αποτελούν προσβολή για κάποιες Εθνικότητες ώστε πάση θυσία να τις αποφύγουν
- Θα βελτιώσουν την εικόνα τους και της εταιρείας τους
- Θα εξοικειωθούν με το «Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο» (Business Etiquettes) των διαφορετικής κουλτούρας αντισυμβαλλόμενων, βασικό προαπαιτούμενο για ανεμπόδιστη επικοινωνία
- Θα εξοικειωθούν με τους τρόπους διεκπεραίωσης επιτυχημένων διαπραγματεύσεων και άρσης αδιεξόδων για τις διάφορες κατηγορίες Κουλτούρας μεσα από Παραδείγματα και Role playing
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί το βιβλίο του Εισηγητή "Διαπολιτισμική Επικοινωνία" που αναλύει τον τρόπο επικοινωνίας με λαούς άνω των 25 χωρών, που καλύπτουν σχεδόν το 100% των ξένων τουριστών και ανάλογο ποσοστό του εξωτερικού μας εμπορίου. | | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
| 1. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - Υπερλεκτική Επικοινωνία
- Παραλεκτική και Λεκτική Επικοινωνία
- Γλώσσα σώματος
- Η σημασία της μεταξύ τους συνέργειας στην αλληλοκατανόηση
2. ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ - Διαπολιτισμικό Marketing και ο ρόλος των πολιτισμικά πολύγλωσσων στελεχών
- Ο ρόλος της διαφορετικής κουλτούρας στην επαγγελματική και κοινωνική συμπεριφορά του ατόμου
- Πολιτισμικές διαφορές και η σημασία τους στην αλληλοκατανόηση κατά τη συναλλαγή
3. ΛΑΟΙ ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ - Γραμμικά δραστήριες κουλτούρες (χώρες της Β. Ευρώπης και Β. Αμερικής)
- Πολυδραστήριες κουλτούρες (Μεσογειακές, Αραβικές και χώρες της Λατινικής Αμερικής)
- Αντιδραστικές κουλτούρες (χώρες της Άπω Ανατολής)
4. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ - Άνοιγμα συζήτησης (Small Talk)
- Τρόπος επικοινωνίας (άμεσος ή έμμεσος ) και διαφορές στην εξωλεκτική γλώσσα (γλώσσα σώματος)
- Αξίες που δεν δικαιούστε να παραβιάσετε
- Taboos
- Ενδυματολογικός κώδικας
- Θρησκευτικά πιστεύω
- Φιλοξενία
- Δώρα κ.α.
- Ιδιαιτερότητες στην συμπεριφορά ανάλογα με το είδος της κουλτούρας και την χώρα του αντισυμβαλλόμενου σας
5. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΥ 6. CASE STUDY ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ - Γερμανία (Γραμμική κουλτούρα)
- Κίνα (Αντιδραστική κουλτούρα)
- Αραβικές χώρες (Πολυδραστήρια κουλτούρα)
- Ρωσία (Πολυδραστήρια (;) κουλτούρα)
| | Ιωάννης Κριτσωτάκις Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης, με ειδίκευση στο Marketing & στην Επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία). |
| | |
| Επιδότηση ΛΑΕΚ Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. |
| Περιλαμβάνονται -Η Ειδική Έκδοση (μοναδική στην χώρα) "ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ" του Δρ. Ιωάννη Κριτσωτάκι -Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή -Βεβαίωση Παρακολούθησης
| | | | Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning | | Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME" | | |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου