Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan. Για να θεωρηθεί ένα Marketing Plan επιτυχημένο, πρέπει τεκμηριωμένα να βελτιώνει την προοπτική πώλησης των προϊόντων της εταιρείας και επομένως είναι σημαντικό να καθορισθούν και δείκτες μέτρησης της αποτελεσματικότητάς του. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και συστηματικό τρόπο, κατανοητό κι από όσους δεν είχαν μέχρι σήμερα ασχοληθεί με θέματα Marketing. ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν: - Τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει ένα αποδοτικό Marketing Plan.
- Ποιές πληροφορίες χρειάζονται, από ποιες πήγες θα αναζητηθούν και ποια εργαλεία θα χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να γίνει η συλλογή και η επεξεργασία των πληροφοριών αυτών.
- Με ποιές συγκεκριμένες διαδικασίες και εργαλεία θα προσδιορίσουμε το Target Group.
- Πώς γίνεται η ανάπτυξη Στρατηγικής για τα προϊόντα, την τιμολογιακή πολιτική, τη θέση (κανάλι διανομής και τρόπος προσέγγισης προς τον πελάτη) χρησιμοποιώντας τα νέα εργαλεία Strategy Map - Balanced Scorecard.
- Ποιές ενέργειες πρέπει να σχεδιαστούν για την Υλοποίηση του Marketing Plan.
- Πώς γίνεται η μέτρηση της αποδοτικότητας του Marketing Plan.
- Τη μεθοδολογία υποστήριξης της Διοίκησης για την αποτελεσματική υλοποίηση του Marketing Plan, μέσω Εργαλείων που τους παρέχονται δωρεάν.
- Την αναγκαιότητα ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, αποτελώντας στο εξής βασικό συστατικό της.
- Τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και πως συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση της αγοράς – στόχου.
- Τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας μιας online καμπάνιας.
- Τον βαθμό αποτελεσματικότητας των μέσων προώθησης, μέσω παραδειγμάτων αξιοποίησης τους από επιχειρήσεις διαφορετικού κλάδου και μεγέθους.
Επίσης, στους συμμετέχοντες θα δοθεί Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα Marketing Plan, στο οποίο θα μπορούν να βασισθούν, ώστε να σχεδιάσουν ή να βελτιώσουν το αντίστοιχο της επιχείρησής τους. Δείτε εδώ τις ενότητες του σεμιναρίου...
| ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στον Ο.Α.Ε.Δ.: Αθήνα: Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016 Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward (μην κάνετε reply), συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs(at)aqs(dot)gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. MARKETING PLAN | ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | | | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.SM | Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: Τετάρτη 14 Ιουνίου 2016 (09:00-16:30) [ ] Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 7 Ιουνίου 2016 (09:00-16:30) | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου