Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Σεμινάριο "Audit Λογιστηρίου & Οικονομικών Λειτουργιών"

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Ανώτερα στελέχη και στα μέλη της Διοίκησης που έχουν εύλογο μέλημα τη χρηστή διαχείριση των πόρων και τη δημιουργία Κανόνων, Διαδικασιών και Δικλείδων ασφαλείας ώστε να αποτρέπονται κακόβουλες παρεμβάσεις και αυθαίρετη παραβίαση των Διαδικασιών στην Οικονομική Λειτουργία της Επιχείρησης.

Σεμινάριο AUDIT ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

Θεσσαλονίκη, Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016, (09:30-17:00), Grand Hotel Palace
Αθήνα, Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016, (09:30-17:00), Crowne Plaza Hotel
Στο σεμινάριο αυτό παρέχεται μια σε βάθος ακτινογράφηση όλων των Οικονομικών Λειτουργιών περιλαμβάνοντας και το Λογιστήριο προκειμένου να εντοπισθούν τα προβλήματα και να αναδειχθούν οι περιοχές βελτίωσης. Το Λογιστήριο σε πολλές Επιχειρήσεις είναι το μαύρο κουτί και η απόλυτη αδυναμία ελέγχου του τρόπου λειτουργίας του από τη διοίκηση της Επιχείρησης εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους. Οτιδήποτε δεν ελέγχεται είναι δυνατόν να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στον Οργανισμό.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα παρακάτω σημεία που αξιολογούνται, και γίνεται φανερό οτι μια οργανωμένη, με νεες μεθοδολογίες και εργαλεία προσέγγιση αυτών των περιοχών θα αναβαθμίσει θεαματικά την ποιότητα της λειτουργίας των Οικονομικών Υπηρεσιών με προφανή αντίκτυπο και στα Οικονομικά Αποτελέσματα της Επιχείρησης.

Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Ανώτερα στελέχη και στα μέλη της Διοίκησης που έχουν εύλογο μέλημα τη χρηστή διαχείριση των πόρων και τη δημιουργία Κανόνων, Διαδικασιών και Δικλείδων ασφαλείας ώστε να αποτρέπονται κακόβουλες παρεμβάσεις και αυθαίρετη παραβίαση των Διαδικασιών στην Οικονομική Λειτουργία της Επιχείρησης. Ιδιαιτέρως αφορά τα στελέχη των Οικονομικών Υπηρεσιών και Διασφάλισης Ποιότητας, που καλούνται να διαμορφώσουν τις σχετικές Διαδικασίες και τους απαιτούμενους ελέγχους.

Ενότητες Σεμιναρίου

1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΟΡΩΝ
3. ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
4. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΫΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
5. ΣΥΣΤΗΜΑ MANAGEMENT REPORTING (Οικονομικά)
6. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
8. ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
9. ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ
10. ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
11. ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
12. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
13. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΟΝΙΑΣ - ΛΟΙΠΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Δείτε αναλυτικά το περιεχόμενο του σεμιναρίου εδώ.

Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info(at)abpm(dot)gr ή επιλέξτε Αθήνα / Θεσσαλονίκη για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

AUDIT ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε πόλη:
[ ] Αθήνα: 17 Ιουνίου 2016
[ ] Θεσσαλονίκη: 15 Ιουνίου 2016

Εισηγητής

Μπανίλας Ευστάθιος, Ορκωτός Λογιστής - Οικονομολόγος, Μέλος της ΣΟΛ ΑΕ. Εισηγητής με πολύχρονη εμπειρία σε σεμινάρια Λογιστηρίου, Εσωτερικού Ελέγχου και λοιπών εξειδικευμένων σεμιναρίων οικονομικής κατεύθυνσης.



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www abpm gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο "Audit Λογιστηρίου & Οικονομικών Λειτουργιών"
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Τα Εργαλεία του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Ένα έτος δωρεάν υποστήριξη σε θέματα του σεμιναρίου

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα: 10/6/16
Θεσσαλονίκη: 9/6/16

Copyright (c) 2016 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info(at)abpm(dot)gr | www abpm gr

Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο info(at)abpm(dot)gr με τίτλο "REMOVE ME"

free web stats

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου