Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Οργάνωση Καθημερινότητας & Βελτίωση Παραγωγικότητας Αθήνα-Θεσσαλονίκη

?
site stats
AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management
Σεμινάριο Οργάνωση Καθημερινότητας & Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
Οργάνωση Καθημερινότητας
και Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών

Αθήνα: Τετάρτη 27 Μαΐου 2015 (09:00-16:30), Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 20 Μαΐου 2015 (09:00-16:30), Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Στο καινοτόμο αυτό σεμινάριο παρουσιάζονται με συνθετικό και οργανωμένο τρόπο σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Βελτίωση της Ποιότητας Προγραμματισμού, την αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, τη Διαχείριση του Χρόνου, τις Αναθέσεις, τον Καθορισμό Προθεσμιών, τον Έλεγχο Υλοποίησης, τη Διαχείριση των Εκκρεμοτήτων, την Αποδοτική Διαχείριση των Meetings, τον Μηχανισμό Ελέγχου για Ανασκόπηση, Αξιολόγηση & Βελτίωση και τελικά τη σύνδεση του εβδομαδιαίου και ημερήσιου προγραμματισμού με στόχους και έργα της επιχείρησης, παράλληλα με τη Διαχείριση της Καθημερινότητας.

Όταν όλα τα ανωτέρω αποτελούν ένα ενιαίο, καλά δομημένο και ελεγχόμενο σύστημα η παραγωγικότητα των στελεχών αυξάνεται θεαματικά.

Παρουσιάζουμε για το σκοπό αυτό, μεταξύ των άλλων τις δύο παγκοσμίως σημαντικότερες μεθοδολογίες διαχείρισης καθημερινότητας:

  1. Του Stephen Covey, κορυφαίου στον κόσμο σε θέματα άσκησης ηγεσίας, συγγραφέα του Βιβλίου "7 συνήθειες των Εξαιρετικά Επιτυχημένων ανθρώπων". Ιδιαιτέρως παρουσιάζονται Συστήματα σύνδεσης Εβδομαδιαίου Προγραμματισμού με Στόχους, Έργα και Διαδικασίες, καθώς και εργαλεία για τη Διαχείριση της καθημερινότητας, διευθετώντας το επείγον, το σημαντικό, το μη σημαντικό και το μη επείγον με οργανωμένο τρόπο.
  2. Του David Allen, ο οποίος στο Σύστημα που ανέπτυξε "Getting Things Done", μετατρέπει την καθημερινότητα σε οργανωμένες ροές πληροφοριών και δράσεων με αποτέλεσμα θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας.

Επειδή όπως το θέτει ο D. Allen, είναι αδύνατον να διαχειριστείς στόχους και δράσεις, εάν η καθημερινότητα βρίσκεται εκτός ελέγχου, απαιτείται η σύνθεση και των δύο προσεγγίσεων σε ένα ενιαίο σύστημα.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη της κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της οργάνωσης του χρόνου, των εργασιών τους, της επικοινωνίας των αναθέσεων και της άσκησης ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της παραγωγικότητας των ιδίων αλλά και του τμήματος τους.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.:
Για το σεμινάριο της Αθήνας: Πέμπτη 21 Μαΐου 2015
Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

AQS Newsletter
Εγγραφόμενοι στο Newsletter της εταιρείας μας έχετε τη δυνατότητα να κατεβάζετε δωρεάν εργαλεία και υλικό σεμιναρίων μας.

Η AQS, έχοντας εφαρμόσει σε πολλά έργα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού το Σύστημα Strategy Map - Balanced Scorecard, παρέχει στο επόμενο newsletter στους εγγεγραμένους χρήστες τη δυνατότητα να κατεβάσουν σχετικό απόσπασμα από το σεμιναριακό υλικό της για το "Business Planning", ενώ ιδιαίτερη εφαρμογή του για τον τομέα των Logistics, μπορείτε να βρείτε στο σχετικό άρθρο.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)
  • Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
  • Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen)
  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό (Σύστημα Covey)
  • Συστηματική Διαχείριση Συσκέψεων
  • Σύστημα Υπομνήσεων για την παρακολούθηση των εκκρεμοτήτων
  • Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις
  • Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ

  • Η Διαχείριση του stress: Πώς εντοπίζονται τα αίτια και πώς θεραπεύονται
  • Πώς αντιμετωπίζεται η αναβλητικότητα
  • Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του Χρόνου
  • Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου
  • Η Λογική της Ανάθεσης και πώς την ενισχύουμε

Γ. Η ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

  • Πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού
  • Η Διαχείριση των Αναθέσεων
  • Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
  • Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward (μην κάνετε reply), συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

Οργάνωση Καθημερινότητας & Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Α.Φ.Μ. Δ.Ο.Υ.
ΤΗΛ. FAX E-MAIL
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.SM

Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 27 Μαΐου 2015 (09:00-16:30)
[ ] Θεσσαλονίκη: 20 Μαΐου 2015 (09:00-16:30)


ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Για δήλωση συμμετοχής 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται επιπλέον έκπτωση 10%.

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία - Εφαρμογές που υποστηρίζουν τα παραπάνω
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

Εισηγής Επόμενα Σεμινάρια Η εταιρεία μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης.

Competitive Strategy με τον Β. Παπαδάκη
28 Απριλίου 2015, Αθήνα

Αποτελεσματική Ηγεσία με τον Δ. Μπουραντά
13 Μαΐου 2015, Αθήνα - 6 Μαΐου 2015, Θεσσαλονίκη

Η Advanced Quality Services Ltd. - Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με 21ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, έχει υλοποιήσει άνω των 600 σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 10.000 στελεχών επιχειρήσεων. Ενδεικτικό πελατολόγιo.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών. Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο remove(at)aqs.gr με τίτλο "REMOVE ME".

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2015. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs(at)aqs.gr
www.aqs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου