albert consulting
Αλέξανδρος Μπερτσιμάς
Εκπαίδευση, Σύμβουλος Ανάπτυξης Πωλήσεων Marketing και Strategic management
Ι. Πασαλίδη 145, 55133 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 523738 fax: 2311241625, e-mail:info@albertconsulting.gr
Πουλήστε στους πελάτες που σας επισκέπτονται
Πολλοί επαγγελματίες διαμαρτύρονται διότι ενω έχουν επισκεψιμότητα δεν αγοράζουν οι πελάτες.
Η λιανική πώληση είναι διαφορετική και δύσκολη σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή πώλησης, διότι απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία και προσέγγιση σε πελάτες που δεν είναι εκ των προτέρων γνωστοί. Όταν ανοίξει η πόρτα και μπει ο πελάτης, θα πρέπει να τον αναγνωρίσεις και να τον προσεγγίσεις ανάλογα.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει:
Το σεμινάριο είναι ένα μείγμα θεωρητικής και κυρίως πρακτικής (80%) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές
δραστηριότητες των συμμετεχόντων που θα τους βοηθήσει έτσι να βελτιώσουν την πωλησιακή τους συμπεριφορά.
Να δώσει την πραγματική αξία και τον ρόλο της λιανικής πώλησης και επικοινωνίας μέσα στην επιχείρηση.
Να γίνουν κατανοητές οι ανάγκες και οι προσδοκίες του πελάτη με τελικό στόχο την αύξηση πωλήσεων σε ικανοποιημένους πελάτες.
Κατανόηση των “μηνυμάτων” της γλώσσας του σώματος και της συναισθηματικής διάθεσης του πελάτη.
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
Να γίνουν αποδοτικότεροι στην εργασία τους χρησιμοποιώντας νέες εξελιγμένες τεχνικές πωλήσεων.
Να τους κάνει ικανούς ώστε να εφαρμόσουν άμεσα τις τεχνικές πωλήσεων.
Να αντιμετωπίζουν και να χειρίζονται με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα όλες τις καταστάσεις που προκύπτουν σε ένα πωλητή.
Να δώσει δυνατότητα να κάνουν λιανικές παρουσιάσεις με περισσότερο επαγγελματικό τρόπο.
Να κλείνουν πωλήσεις με μεγαλύτερη άνεση και σιγουριά
Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:
Σε στελέχη πωλήσεων, επαγγελματίες και σε όλους τους εργαζόμενους ή ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη.
Περιεχόμενα
Πώς να δημιουργήσουμε καλό κλίμα στο κατάστημα.
Τι προϋποθέτει η αποτελεσματική πώληση
Πώς υποδεχόμαστε τον πελάτη – τα στοιχεία της υποδοχής - ο εποχιακός ή ειδικός χαιρετισμός υποδοχής
Τι σημαίνει ότι είμαι πάντα στη διάθεση του πελάτη
Γιατί είναι καλό να χαμογελάμε όταν καλωσορίζουμε τον πελάτη
Πότε και πως πλησιάζουμε τον πελάτη – οι περιπτώσεις προσέγγισης
Πως απαντάμε όταν δεν έχουμε κάποιο προϊόν που ζήτησε ο πελάτης
Ποια είναι τα 3 «δεν» στην υποδοχή των πελατών
Πότε λέμε «ΟΧΙ» στον πελάτη
Ποιες είναι οι βασικές ερωτήσεις που χρησιμοποιούμε στη διερεύνηση αναγκών
Πως απαντάμε και τι κάνουμε όταν ο πελάτης μας ρωτάει την τιμή ενός προϊόντος /υπηρεσίας
Πως προσφέρουμε ή παρουσιάζουμε ένα προϊόν/υπηρεσία
Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά τα προϊόντα/υπηρεσίες
Τι σημαίνει «σημάδια αγοράς», πως τα αναγνωρίζουμε;
Ποιες είναι οι εναλλακτικές λύσεις κλεισίματος
Τι είναι και πως αναγνωρίζουμε «πωλησιακές ευκαιρίες»
Πώς να αυξήσουμε την παραγγελία – οι ερωτήσεις που μας βοηθάνε
Ποια ερώτηση πρέπει να κάνουμε στον πελάτη στο τέλος της συναλλαγής
Πως συμπεριφερόμαστε σε πελάτη που έρχεται κατά τη διάρκεια που εξυπηρετούμε άλλον ή σε έναν ανυπόμονο πελάτη
Τι είναι και γιατί είναι σημαντική η εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πώληση
Βασικοί Κανόνες Πώλησης & Εξυπηρέτησης πελατών
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ
Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει Διοικηση Επιχειρησεων-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου στο Ξενοδοχείο STRATOS VASILIKOS 15:00-20.00και
Θεσσαλονίκη, 13Δεκεμβρίου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Hotel 10:00-15:00
TIMH
205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (κάντε κλικ)
albert consulting
Εκπαίδευση, Σύμβουλος Ανάπτυξης Πωλήσεων Marketing και Strategic management
Ι. Πασαλίδη 145, 55133 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 523738 fax: 2311241625 e-mail:info@albertconsulting.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου