Στα 11 βήματα: To Ibiza «πατάει» το αδερφό Polo και είναι και 3.300 ευρώ φθηνότερο | Δοκιμή νέο Dacia Duster 100 PS | Test μεταχειρισμένου Nissan X-Trail
Με 115 άλογα και 3.300 ευρώ φθηνότερο το Ibiza, 20 άλογα λιγότερα και 5-άρι σασμάν για το Polo Aπογοητευτικό φρενάρισμα για το Polo, θέλει 5 μέτρα πάνω από το μέσο όρο για να σταματήσει Υψηλότερη αίσθηση απτής ποιότητας στο Polo, ίδια εγγύηση (4 χρόνια) με το «αδερφό» Ibiza Βασίζονται στο ίδιο πάτωμα και είναι εξίσου ευρύχωρα για τα δεδομένα της κατηγορίας
Διαθέσιμο ως LPG/βενζίνη, ήπια ή full υβριδικό, τέλος o diesel κινητήρας. Πιο «macho» η εξωτερική σχεδίαση. Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και πιο ευρύχωρο πίσω κάθισμα. Χαμηλή τιμή εκκίνησης με ελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό.
Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές και είναι αξιόπιστοι. Οι πιο συνηθισμένες φθορές που θα βρείτε είναι στα φρένα. Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, αλλά ακούγονται τριγμοί από την ηλιοροφή. Έχει ευρύχωρη καμπίνα, πορτ-μπαγκάζ 603 λτ.
MG 3 Hybrid: Υβριδικό με 194 άλογα, θέλει 7,9 δλ. για το 0-100, καίει 5,8 λτ/100 χλμ, κοστίζει 20.450 ευρώ. Toyota Yaris 125 PS: Καίει 5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και κοστίζει 19.290 ευρώ. Seat Ibiza με 115 άλογα: Το αγοράζεις με λιγότερα από 19 χιλιάρικα. Hyundai i20 και Opel Corsa με 100 PS: Με τιμές 18.990 και 19.800 αντίστοιχα.
1,79/λτ. η αμόλυβδη, 1,55/λτ. το diesel. Όμως το υγραέριο παραμένει υψηλά. Η εκλογή του Τραμπ θα προκαλέσει εξελίξεις. Η ζήτηση καυσίμων θα φτάσει το πικ της το 2027.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου