| | | Tο C5 Aircross κερδίζει το premium Αudi Q3 Πιο δυνατό (+24 άλογα), αλλά 5,5 χιλιάρικα ακριβότερο και με μικρότερη εγγύηση το Q3 Ήπια υβριδικό το C5 Aircross, που «καίει» έως και 1.400 ευρώ λιγότερα το χρόνο και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο Πιο premium αίσθηση δίνει το Q3, χωρίς όμως και καλύτερο εξοπλισμό Koρυφαία απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.) και ειδική ανάρτηση για super άνεση το C5 Aircross | |
|
| | |
| Το Fiat 600 έγινε SUV, όμως αντλεί έμπνευση από το 500άρι. Με ήπια υβριδικό κινητήρα, πάει μόνο με ρεύμα ως τα 30 χλμ./ώρα. Με 2 οθόνες στον στάνταρ εξοπλισμό, χώρος για 4 ενήλικες. Ανετο και ευέλικτο στον δρόμο, κάνει το 100-0 σε 36,6 μέτρα. |
| | Πλέον τα αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες και το λογισμικό είναι το Α και το Ω. Η VW έκανε βιαστική στροφή στα ηλεκτρικά, ίδρυσε την CARIAD για να εξελίσσει τα λογισμικά. Γίνονται καθυστερήσεις στην παραγωγή όλου του Ομίλου. Η VW άλλαξε CEO, θέλει να κάνει αναδιάρθρωση στην CARIAD απολύοντας το 31%. |
| |
---|
|
| Test μεταχειρισμένου: Opel Corsa 2014-2019 Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές. Λίγες φθορές: Αμορτισέρ με πεσμένη απόδοση και σκισμένες φούσκες ημιαξονίων. Οι επενδύσεις στην καμπίνα δεν φθείρονται, μπορεί να χάνει τη σύνδεση το Bluetooth. Έχει ποιοτικά υλικά, χώρους για 4 ενήλικες και 285 λτ. πορτ-μπαγκάζ. | |
|
|  | |
---|
Το Focus καίει λιγότερο σε όλες τις συνθήκες. Το Leon είναι πιο γρήγορο, με 25 άλογα παραπάνω. 8 χρόνια εγγύηση δίνει η Ford, 4 η Seat. Θα κάτσουν πιο άνετα 3 ενήλικες επιβάτες στο Focus. |
| | Διπλάσια ροπή η EQA σε σχέση με τη GLA. 30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, το ηλεκτρικό 208 από το θερμικό. Σου λείπει ο ήχος από το μοτέρ και την εξάτμιση. Έχεις στιγμιαία επιτάχυνση και χαμηλό κέντρο βάρους. |
| |
---|
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας | » Πατέντα της Hyundai για ασύρματη φόρτιση σε δρόμους με λακκούβες | » Μπράβο στην Toyota που βελτίωσε τα συνεργεία της | » Alfa Romeo Tonale vs BMW X1: Γιατί να μην πάρω Alfa σε αυτά τα λεφτά; | |
|
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου