Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Στα 11 βήματα: Tο C5 Aircross κερδίζει το premium Αudi Q3| Δοκιμή Fiat 600|Πώς ένα λογισμικό πήγε πίσω τη VW

 
Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
23 Σεπ 2024
 
 
 
 
 
 
Tο C5 Aircross κερδίζει το premium Αudi Q3
Πιο δυνατό (+24 άλογα), αλλά 5,5 χιλιάρικα ακριβότερο και με μικρότερη εγγύηση το Q3
Ήπια υβριδικό το C5 Aircross, που «καίει» έως και 1.400 ευρώ λιγότερα το χρόνο και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
Πιο premium αίσθηση δίνει το Q3, χωρίς όμως και καλύτερο εξοπλισμό
Koρυφαία απόσταση από το έδαφος (230 χλστ.) και ειδική ανάρτηση για super άνεση το C5 Aircross
Περισσότερα »
 
 
 
 
Fiat 600: Ήπια υβριδικό μικρό SUV που εμπνέεται από το 500άρι
 
 
 
Το Fiat 600 έγινε SUV, όμως αντλεί έμπνευση από το 500άρι.
Με ήπια υβριδικό κινητήρα, πάει μόνο με ρεύμα ως τα 30 χλμ./ώρα.
Με 2 οθόνες στον στάνταρ εξοπλισμό, χώρος για 4 ενήλικες.
Ανετο και ευέλικτο στον δρόμο, κάνει το 100-0 σε 36,6 μέτρα.
 
Περισσότερα »
CARIΑD: Πώς ένα λογισμικό πηγαίνει πίσω τη VW
 
 
 
Πλέον τα αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες και το λογισμικό είναι το Α και το Ω.
Η VW έκανε βιαστική στροφή στα ηλεκτρικά, ίδρυσε την CARIAD για να εξελίσσει τα λογισμικά.
Γίνονται καθυστερήσεις στην παραγωγή όλου του Ομίλου.
Η VW άλλαξε CEO, θέλει να κάνει αναδιάρθρωση στην CARIAD απολύοντας το 31%.
 
Περισσότερα »
 
 
Test μεταχειρισμένου: Opel Corsa 2014-2019
Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές.
Λίγες φθορές: Αμορτισέρ με πεσμένη απόδοση και σκισμένες φούσκες ημιαξονίων.
Οι επενδύσεις στην καμπίνα δεν φθείρονται, μπορεί να χάνει τη σύνδεση το Bluetooth.
Έχει ποιοτικά υλικά, χώρους για 4 ενήλικες και 285 λτ. πορτ-μπαγκάζ.
Περισσότερα »
 
 
Ford Focus 125 PS VS Seat Leon 150 PS Συγκριτικό
 
 
 
Το Focus καίει λιγότερο σε όλες τις συνθήκες.
Το Leon είναι πιο γρήγορο, με 25 άλογα παραπάνω.
8 χρόνια εγγύηση δίνει η Ford, 4 η Seat.
Θα κάτσουν πιο άνετα 3 ενήλικες επιβάτες στο Focus.
 
Περισσότερα »
Είναι ξενέρωτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
 
 
 
Διπλάσια ροπή η EQA σε σχέση με τη GLA.
30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, το ηλεκτρικό 208 από το θερμικό.
Σου λείπει ο ήχος από το μοτέρ και την εξάτμιση.
Έχεις στιγμιαία επιτάχυνση και χαμηλό κέντρο βάρους.
 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Πατέντα της Hyundai για ασύρματη φόρτιση σε δρόμους με λακκούβες
» Μπράβο στην Toyota που βελτίωσε τα συνεργεία της
» Alfa Romeo Tonale vs BMW X1: Γιατί να μην πάρω Alfa σε αυτά τα λεφτά;
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2024 GDMAXmedia Α.Ε.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου