Είναι καλό εκτός δρόμου και αγοράζεται γιατί καίει LPG. Υστερεί στα Crash Tests και σε χώρους (45ο στην κατάταξη), πολύ θορυβώδες στο ταξίδι. Η τιμή του είναι πολύ υψηλή 22.580 ευρώ για τη «σπαρτιάτικη» καμπίνα του. Λίγα τα 100 άλογα, 13 δλ. για το 0-100, θέλει 180 μ. παραπάνω για να προσπεράσει. Παρόλο που καίει LPG, θες 30% παραπάνω για καύσιμα από ένα full υβριδικό (πχ. Τoyota C-HR). Εσείς τι πιστεύετε; Αξίζει το Dacia Duster να είναι στο Top 10 των πωλήσεων; Θα είχε αυτές τις πωλήσεις αν γνώριζαν τα παραπάνω; |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου