Ρωτήσαμε λοιπόν την Renault: -για τα κριτήρια της, προκειμένου να δώσει εξουσιοδότηση σε κάποιο συνεργείο, ώστε να λειτουργήσει σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της -καθώς και τι πιστεύει ότι δεν πήγε καλά αυτή τη φορά και αν σκοπεύουν να κάνουν κάποιες ενέργειες για να μην επαναληφθεί μιά τόσο χαμηλή επίδοση σε άλλο συνεργείο της. Ακολουθεί το κείμενο που στείλαμε στην Renault. Αναμένουμε την απάντηση της. «Στο πρόσφατο test συνεργείων που πραγματοποιήσαμε, το συνεργείο σας σημείωσε την χειρότερη επίδοση από όλα τα συνεργεία που εξετάσαμε ως τώρα. Την ίδια στιγμή, στα Social media υπάρχουν πολλά σχόλια ιδιοκτητών Renault που έχουν πολύ μεγάλα παράπονα από τα συνεργεία σας. Θα θέλαμε να μάθουμε, τι ακριβώς σημαίνει για εσάς η εξουσιοδότηση συνεργείου; Κατόπιν τούτου, σκοπεύετε να κάνετε κάποιες ενέργειες για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχουν τα συνεργεία σας; Εφαρμόζετε κάποιες διαδικασίες, ώστε να είστε σίγουροι, πως όλα τα συνεργεία σας κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους σε κάθε αυτοκίνητο που εισέρχεται σε συνεργείο σας, προκειμένου οι πελάτες σας να είναι ικανοποιημένοι; Αν ναι, ποιες είναι αυτές; Γιατί πιστεύετε πως οι διαδικασίες δεν δούλεψαν αυτή τη φορά και υπάρχουν τόσα παράπονα από ιδιοκτήτες Renault;» Εσείς τι πιστεύετε πως θα απαντήσει; |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου