Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Σεμινάρια Εκπαίδευση Executive Secretary - Διαχείριση Αποθεμάτων με χρήση ΛΑΕΚ

H AQS διοργανώνει με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία χρόνια τα συνεχώς εμπλουτιζόμενα σεμινάρια "Εκπαίδευση Executive Secretary" και "Διαχείριση Αποθεμάτων"με φυσική παρουσία στην Αθήνα. Παράλληλα υλοποιούνται και ηλεκτρονικά σε διαφορετική ημερομηνία μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Δείτε περισσότερα
AQS Advanced Quality Services Ltd.
Academy of Applied Management

Σεμινάριο:
Εκπαίδευση Executive Secretary
Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%

Σεμινάριο:
Διαχείριση Αποθεμάτων
Επιδοτούμενο μέσω του ΛΑΕΚ 0,24%

Σεμινάριο Εκπαίδευση Executive Secretary

14 & 15 Ιουλίου 2020 (09:30 - 17:00)
Live Online Training



Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας.
Το Σεμινάριο αυτό, στην ουσία παίρνει μορφή Workshop. Μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, Role Playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και των υπολοίπων Διευθύνσεων του Γραφείου.

Επιπλέον, θα βοηθήσει τις Γραμματείς στην προσωπική τους ανάπτυξη καθώς και την εικόνα τους.

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά στις 14 & 15 Ιουλίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.



ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
  1. Εισαγωγή
  2. Η Οργάνωση της Καθημερινότητας
  3. Η Διαχείριση Προϊσταμένων
  4. Προσωπική Ανάπτυξη
  5. Γραφείο & Τεχνολογία
  6. Τα Μυστικά της Επικοινωνίας



Δήλωση Συμμετοχής
Live Online Training
Κόστος Συμμετοχής: 439€
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται από 585€ σε 439€.
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Live Online Training 3/7/2020


Διαχείριση Αποθεμάτων

28 Ιουλίου 2020 (09:30 - 17:00)
Αθήνα (Alexandros Hotel, Τιμολέοντος Βάσσου 8)

23 Ιουλίου 2020 (09:30 - 17:00)
Live Online Training

Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Το Σεμινάριο αυτό, είναι ένα Εργαστήριο (Workshop) Εφαρμογής σύγχρονων πρακτικών στη Διαχείριση Αποθεμάτων, που παρέχει στους συμμετέχοντες Διαδικασίες (Μεθοδολογία) και δωρεάν Λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων.
Η σπουδαιότητα του Σεμιναρίου αυτού, έγκειται στο γεγονός ότι με την Εφαρμογή των Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας και θα δοθούν στους συμμετέχοντες:
  • Επιτυγχάνεται μείωση Αποθεμάτων άνω του 30% με ταυτόχρονο σχεδόν μηδενισμό των ελλείψεων σε διαθεσιμότητα των προϊόντων
  • Ταυτοχρόνως μειώνεται αντίστοιχα και ο απαιτούμενος χώρος Αποθήκευσης συνέπεια της μείωσης του Αποθέματος
  • Επίσης, με τη μεθοδολογία της Value Analysis και του Ολικού Κόστους Αγοράς, θα μειωθεί περαιτέρω το κόστος Διαχείρισης Αποθεμάτων και θα βελτιωθεί το Επίπεδο Εξυπηρέτησης του Πελάτη (CSL)
  • Βελτιώνεται η Παραγωγικότητα της Λειτουργίας της Αποθήκης και ιδιαιτέρως του Picking με την μελέτη Χρόνων Μεθόδων που θα παρουσιαστεί σε Case Study
  • Βελτιώνεται η ρευστότητα και ταυτοχρόνως μειώνεται το Απαιτούμενο Κεφάλαιο Κίνησης ως συνέπεια της της Προαναφερθείσας μείωσης των Αποθεμάτων
  • Βελτιώνεται ως συνέπεια των ανωτέρω η κερδοφορία της Επιχείρησης και η Αποδοτικότητα των Ιδίων Κεφαλαίων
Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Alexandros στις 28 Ιουλίου. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά στις 23 Ιουλίου μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.



ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
  1. Αριστοποίηση Αποθεμάτων
  2. Προμήθειες και Παραλαβή
  3. Picking και Διανομή
  4. Μείωση Κόστους Αποθεμάτων - Βελτίωση Παραγωγικότητας
  5. Δείκτες - Αναφορές



Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα Live Online Training
Κόστος Συμμετοχής: 500€
Για τη συμμετοχή στο ζωντανό διαδικτυακό σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%, δηλαδή το κόστος ανέρχεται σε 375€.
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 20%
Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:
Αθήνα 22/7/2020, Live Online Training 13/7/2020


Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright (c) 2020. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs (at) aqs (dot) gr
www aqs gr


Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρεία μας παρακαλώ κάντε click εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου