Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Οργάνωση Πωλήσεων και Βελτίωση Απόδοσης Πωλητών

APT
Σεμινάρια     Εισηγητές     Εταιρεία     Επικοινωνία
Οργάνωση Πωλήσεων και
Βελτίωση Απόδοσης Πωλητών

Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 24 Οκτωβρίου 2018
(09:30 - 17:00)
Stratos Vassilikos Hotel
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 17 Οκτωβρίου 2018
(09:30 - 17:00)
Grand Hotel Palace

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Διαδικασίας της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.
Συγκεκριμένα παρουσιάζονται αναλυτικά, ο αποτελεσματικός τρόπος Στοχοθέτησης, η προετοιμασία της επαφής με τον Πελάτη, η Μεθοδολογία εκμαίευσης και διάγνωσης των Aναγκών του Πελάτη, η διατύπωση προτάσεων με προστιθέμενη Aξία, η ποιοτική παρουσίαση του Προϊόντος - τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί, η αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων.
Έτσι δημιουργούνται σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον Πελάτη και η Επιχείρηση επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται τόσο στους Πωλητές που θα βοηθηθούν να αυξήσουν την Απόδοσή τους στην προσπάθεια επίτευξης των Στόχων τους, όσο και στους Προϊσταμένους Πωλήσεων, για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα σύστημα Coaching του Πωλητή και να λειτουργήσουν οι ίδιοι ως Coach για την ανάπτυξη των Πωλητών τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ



Περισσότερα

Α. Η έννοια της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Οι παράγοντες που προσδιορίζουν την Απόδοση των Πωλήσεων
  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες
  • Η σημασία της Αντίληψης του Ρόλου
  • Οι Ρόλοι των Πωλήσεων και τα απαραίτητα Προσόντα
  • Η Ψυχολογία του Πωλητή
  • Η Εμφάνιση του Πωλητή
  • Οι δύο Βασικές Προϋποθέσεις Επιτυχίας Πωλητών

Β. Η Διαχείριση της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Οι τρεις άξονες της Διαχείρισης της Απόδοσης των Πωλητών
  • Η Κουλτούρα Πωλήσεων και ο Ρόλος της στην Απόδοση
  • Η ανάπτυξη Κουλτούρας Πωλήσεων
  • Η αποτελεσματική Διαχείριση της δραστηριότητας των Πωλήσεων
  • Η ευθυγράμμιση της Στοχοθέτησης των Πωλήσεων με τους εταιρικούς Στόχους και Στρατηγικές

Γ. Η συστηματική βελτίωση της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Η ανάδειξη και η βελτίωση των ικανοτήτων των Πωλήσεων μέσω του Coaching
  • Τα βήματα στη Διαδικασία του Coaching
  • Το Coaching ως μέρος της λειτουργίας των Πωλήσεων
  • Οι Στόχοι του Coaching Πωλήσεων
  • Τα κρίσιμα θέματα για την επίτευξη των Στόχων
  • Τα τέσσερα στυλ του Coaching. Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα
  • Εφαρμόζοντας Coaching σε κάθε βήμα της Πώλησης
  • Πλάνο βελτίωσης της Απόδοσης των Πωλητών και των Supervisors

Δ. Η αποτελεσματική Στοχοθέτηση

  • Καθορισμός και Συμφωνία Στόχων
  • Είδη Στόχων και κριτήρια Επιλογής τους
  • Τα κρίσιμα σημεία της σωστής Στοχοθέτησης
  • Η Στοχοθέτηση ως Διαδικασία
  • Παρακολούθηση και υλοποίηση Στόχων

Ε. Η Επαφή με τον Πελάτη

  • Εντοπισμός υποψηφίων Πελατών. Σύγχρονα Εργαλεία στο Marketing
  • Η Προετοιμασία της Επίσκεψης
  • Κρίσιμα σημεία στην πρώτη Συνάντηση
  • Η προσεκτική Ακρόαση
  • Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε
  • Η αναγνώριση της γλώσσας του Σώματος
  • Η ελκυστική παρουσίαση του Προϊόντος / Υπηρεσίας
  • Διάγνωση Αναγκών – Προσφορά - Follow Up
  • Χειρισμός των Αντιρρήσεων
  • Κρίσιμα σημεία της Διαπραγμάτευσης
  • Το κλείσιμο της Πώλησης σε νέο Πελάτη
  • Ο προγραμματισμός επισκέψεων των υπαρχόντων Πελατών
  • Η προετοιμασία για την Επίσκεψη των υπαρχόντων Πελατών
  • Διατήρηση και επέκταση της Συνεργασίας (Cross-selling)

ΣΤ. Διαχείριση ειδικών Συμπεριφορών Πελατών

Όταν ο πελάτης:

  • Είναι εκνευρισμένος ή βιάζεται
  • Ζητάει ειδική Μεταχείριση
  • Έχει αρνητική Εμπειρία από την Eταιρεία
  • Προσβάλλει τον Ανταγωνισμό
  • Υποβάλλει ερωτήσεις για τις οποίες δε γνωρίζετε την απάντηση
  • Αντιπαραβάλλει την χαμηλότερη τιμή του Ανταγωνιστή
  • Προτείνει βελτίωση στο Προϊόν ή στο Service
  • Έχει Σύγχυση ως προς τις προσωπικές του Aνάγκες

Ζ. Η Εμπειρία της Επίσκεψης

  • Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική Εμπειρία επηρεάζει την Πιστότητα
  • Πως διαμορφώνεται η Εμπειρία Επίσκεψης
  • Διαχείριση Παραπόνων και Αιτημάτων
  • Μετατροπή των Πελατών σε Αφοσιωμένους
  • Μέτρηση ικανοποίησης Πελάτη
  • Η Διαχρονική Αξία του Πελάτη (Customer Lifetime)
  • Αναφορές Πωλητών

Μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies), παραδειγμάτων και Role Playing διασαφηνίζεται ο τρόπος Εφαρμογής των παραπάνω στην πράξη.

 















ΕΙΣΗΓΗΤEΣ
Τσάκωνας Μιχάλης

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος B.Sc στο Management και κάτοχος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με ειδίκευση στο Marketing. Διαθέτει σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα του Marketing, των Πωλήσεων και της Οργάνωσης σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες (Avon Cosmetics, Lavipharm, κα), ενώ έχει διατελέσει επίσης, Σύμβουλος Διαφήμισης και Επικοινωνίας. Εισηγητής σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στα θέματα των Πωλήσεων και του Marketing.


Γεωργίου Ελισάβετ

Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσης. (Αθήνα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

500 ευρώ
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

-Σημειώσεις σεμιναρίου "Οργάνωση Πωλήσεων και Βελτίωση Απόδοσης Πωλητών"
-Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
-Βεβαίωση Παρακολούθησης
-Εργαλεία σε μορφή Excel:

  • Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABC Analysis με πολλαπλά Κριτήρια)
  • Προγραμματισμού Επισκέψεων
  • Ενημέρωση Πελάτη για επιτυχημένους Κωδικούς
  • Υπολογισμού prim Πωλητών
  • Αξιολόγησης Ανταγωνιστών
  • Forecasting για πρόβλεψη Πωλήσεων
  • Αυτοαξιολόγησης του Coach του Πωλητή
  • Κερδοφορίας Πελατών
  • Κερδοφορίας Προϊόντων

-Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ζήλη Δημητριάδη


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 24 Οκτωβρίου
Stratos Vassilikos Hotel
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 17 Οκτωβρίου
Grand Hotel Palace
Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
Applied Professional Training (APT)
210 81 43 341
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου