«Χρειάζονται 20 χρόνια για να κτίσεις φήμη και 5 λεπτά για να την καταστρέψεις» Η διαμόρφωση της εικόνας της Εταιρείας και της κοινωνικής προσωπικότητας μιας Επιχείρησης, ενός Οργανισμού, μιας ένωσης ή ενός συλλόγου κλπ., με μοχλούς τη χορηγία, την οργάνωση εκδηλώσεων και την απαραίτητη δημοσιότητα, συναποτελούν αυτό που ονομάζουμε «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων». Ο Αβραάμ Λίνκολν έλεγε σχετικά: «Με ευνοϊκή την κοινή γνώμη, μπορείς να κανείς τα πάντα! Χωρίς αυτήν τίποτα»! Για την επιτυχημένη Άσκηση των Δημοσίων Σχέσεων απαιτούνται ειδικές γνώσεις, που αφορούν στη διαμόρφωση της εταιρικής Εικόνας, στην τήρηση συγκεκριμένων Κανόνων, καθώς και δοκιμασμένων Πρακτικών. Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να ερμηνευθούν οι βασικές αρχές των Δημοσίων Σχέσεων, να παρουσιασθούν τα Εργαλεία που χρησιμοποιεί ο επαγγελματίας των Δημοσίων Σχέσεων στον προγραμματισμό του και να δοθεί η απαραίτητη θεωρητική βάση και κυρίως η πρακτική κατάρτιση σε στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Γεν. Διευθυντές, Διευθυντές Marketing και Γραμματείς Διοίκησης), έτσι θα εξοικειωθούν με τον αληθινό ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων και τις απαραίτητες Μεθόδους για την ανάπτυξή τους, ώστε να μπορούν να επιτελούν με πληρότητα τα σχετικά καθήκοντά τους, με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας της Εταιρίας. Δείτε περισσότερα... ΔΩΡΕΑΝ E-bookΗ AQS σας προσφέρει εντελώς δωρεάν το εγχειρίδιο του σεμιναρίου " Οικονομικά για μη Οικονομικούς" σε μορφή ebook (pdf). Δείτε περισσότερα εδώ. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη που ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις Επιχειρήσεων και Οργανισμών όπως: - Γενικούς Διευθυντές και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων
- Διευθυντές Δημοσίων Σχέσεων
- Διευθυντές Marketing
- Γραμματεία Διοίκησης
- Στελέχη Υπεύθυνα για τη Διαχείριση της Εταιρικής Επικοινωνίας (εσωτερικά & εξωτερικά)
ή και ατόμων που δεν ανήκουν στο Τμήμα της Επικοινωνίας, αλλά επιθυμούν να γνωρίσουν τις Βασικές Αρχές και τα Βασικά Εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων. ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Για το σεμινάριο της Αθήνας: Παρασκευή 20 Απριλίου 2018 Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward (μην κάνετε reply), συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs (at) aqs (dot) gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | | | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.SM | Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: Παρασκευή 27 Απριλίου 2018 (09:30-17:00) [ ] Θεσσαλονίκη: Τρίτη 24 Απριλίου 2018 (09:30-17:00) | | ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Οι συμμετέχοντες θα λάβουν την κατάλληλη Θεωρητική και Πρακτική κατάρτιση, ώστε: - Να προσδιορίσουν τον ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων. Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
- Να γνωρίσουν σε βάθος όλες τις διεργασίες των Δημοσίων Σχέσεων
- Να ξεκινήσουν το δομημένο «στήσιμο» της συγκεκριμένης Λειτουργίας
- Να εξοικειωθούν με την πρακτική εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Έννοια, περιεχόμενο, ιστορική εξέλιξη
- Τρόποι Οργάνωσης
- Σχέση με άλλες λειτουργίες της Επιχείρησης
- Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
- Διαφήμιση vs Δημόσιες Σχέσεις
- Αλληλεπίδραση μεταξύ Δημοσίων Σχέσεων & Marketing
- Στόχοι Δημοσίων Σχέσεων
- H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στις Δημόσιες Σχέσεις
2. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΙΝΟΥ (ΕΝΤΟΣ – ΕΚΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ) - Προσωπικό
- Πελάτες
- Ανταγωνιστές
- Προμηθευτές
- Επενδυτές
- Τοπική κοινότητα
- Δημόσιο
- Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί
- Τα 10 Θανάσιμα Λάθη στις Δημόσιες Σχέσεις
3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ - Εκτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης (Εταιρική Εικόνα)
- Καθορισμός Θέσης (Positioning)
- Καθορισμός Στόχων
- Επιλογή μέσων και τεχνικών Επικοινωνίας
- Δημιουργία πλάνου ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων
- Επιμέρους Λειτουργίες Δημοσίων Σχέσεων
- Έλεγχος Ποιότητας
- Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων
- Πλάνο Επικοινωνίας Εταιρική Ταυτότητα
- Οδηγίες για Εταιρικά Δώρα
- Ιδέες για Εταιρικά Δώρα
- Πλάνο Διαχείρισης Κρίσεων (Crisis Management)
- 10 βήματα για την Επικοινωνία κατά την Διαχείριση Κρίσεων
4. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ - Οργάνωση και διακρίσεις ΜΜΕ
- Aνάπτυξη και βελτίωση σχέσεων με τα ΜΜΕ
- Tρόποι Επικοινωνίας και Εφαρμογές
- Δελτίο Τύπου
- Συναντήσεις Τύπου, Συνεντεύξεις Τύπου, Δημοσιογραφικό Υλικό
- Η επίλυση των προβλημάτων Επικοινωνίας
- Η επιλογή των κατάλληλων καναλιών Επικοινωνίας
5. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (Event Management) - Καθορισμός Αρμοδιοτήτων
- Ετοιμασία Χρονοδιαγράμματος
- Πλάνο Επικοινωνίας και Έλεγχος Ποιότητας
- Απολογισμός Αξιολογήσεων - Διορθωτικές Ενέργειες
6. ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ - Πώς να δημιουργήσετε μεγάλες Καμπάνιες
- Βασικά Στοιχεία, Στρατηγική & Σκοποί μιας Καμπάνιας
- Σχεδιασμός - Προγράμματος Καμπάνιας
- Φήμη - Τα Βασικά Στοιχεία Μέτρησης της "Φήμης"
7. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ 8. ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ - Παρουσίαση Μελετών Περιπτώσεων
- Αξιολόγηση
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου