Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Οργάνωση Πωλήσεων και Ανάπτυξη Πωλητών

APT
Σεμινάρια     Εισηγητής     Εταιρεία     Επικοινωνία
Οργάνωση Πωλήσεων και
Βελτίωση Απόδοσης Πωλητών

Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 15 Φεβρουαρίου 2018
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
 
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 13 Μαρτίου 2018
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Διαδικασίας της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.
Συγκεκριμένα παρουσιάζονται αναλυτικά, ο αποτελεσματικός τρόπος Στοχοθέτησης, η προετοιμασία της επαφής με τον Πελάτη, η Μεθοδολογία εκμαίευσης και διάγνωσης των Aναγκών του Πελάτη, η διατύπωση προτάσεων με προστιθέμενη Aξία, η ποιοτική παρουσίαση του Προϊόντος - τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί, η αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων.
Έτσι δημιουργούνται σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον Πελάτη και η Επιχείρηση επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται τόσο στους Πωλητές που θα βοηθηθούν να αυξήσουν την Απόδοσή τους στην προσπάθεια επίτευξης των Στόχων τους, όσο και στους Προϊσταμένους Πωλήσεων, για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα σύστημα Coaching του Πωλητή και να λειτουργήσουν οι ίδιοι ως Coach για την ανάπτυξη των Πωλητών τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ



Περισσότερα

Α. Η έννοια της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Οι παράγοντες που προσδιορίζουν την Απόδοση των Πωλήσεων
  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες
  • Η σημασία της Αντίληψης του Ρόλου
  • Οι Ρόλοι των Πωλήσεων και τα απαραίτητα προσόντα
  • Η Ψυχολογία του Πωλητή
  • Η Εμφάνιση του Πωλητή

Β. Η Διαχείριση της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Οι τρεις άξονες της Διαχείρισης της Απόδοσης των Πωλητών
  • Η κουλτούρα Πωλήσεων και ο ρόλος της στην Απόδοση
  • Η ανάπτυξη κουλτούρας Πωλήσεων
  • Η αποτελεσματική Διαχείριση της δραστηριότητας των Πωλήσεων
  • Η ευθυγράμμιση της Στοχοθέτησης των Πωλήσεων με τους εταιρικούς Στόχους και Στρατηγικές
  • Το Coaching και η σημασία του στην Διαχείριση της Απόδοσης Πωλητών
  • Η ανάδειξη και η βελτίωση των ικανοτήτων των Πωλήσεων μέσω του Coaching

Γ. Η συστηματική βελτίωση της Απόδοσης των Πωλήσεων

  • Τα βήματα στη Διαδικασία του Coaching
  • Το Coaching ως μέρος της λειτουργίας των Πωλήσεων
  • Οι Στόχοι του Coaching Πωλήσεων
  • Τα κρίσιμα θέματα για την επίτευξη των Στόχων
  • Τα τέσσερα στυλ του Coaching. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
  • Εφαρμόζοντας Coaching σε κάθε βήμα της Πώλησης
  • Πλάνο βελτίωσης της Απόδοσης των Πωλητών και των Supervisors

Δ. Η αποτελεσματική Στοχοθέτηση

  • Καθορισμός και συμφωνία Στόχων
  • Είδη Στόχων και κριτήρια επιλογής τους
  • Τα κρίσιμα σημεία της σωστής Στοχοθέτησης
  • Η Στοχοθέτηση ως Διαδικασία
  • Παρακολούθηση και υλοποίηση Στόχων

Ε. Η Επαφή με τον Πελάτη

  • Εντοπισμός υποψηφίων Πελατών
  • Η Προετοιμασία της Επίσκεψης
  • Κρίσιμα σημεία στην πρώτη συνάντηση
  • Η προσεκτική Ακρόαση
  • Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε
  • Η αναγνώριση της γλώσσας του σώματος
  • Η ελκυστική παρουσίαση του προϊόντος / υπηρεσίας
  • Διάγνωση Αναγκών – Προσφορά - Follow Up
  • Κρίσιμα σημεία της Διαπραγμάτευσης
  • Χειρισμός των Αντιρρήσεων
  • Το κλείσιμο της Πώλησης σε νέο Πελάτη
  • Ο προγραμματισμός επισκέψεων των υπαρχόντων Πελατών
  • Η προετοιμασία για την Επίσκεψη των υπαρχόντων Πελατών
  • Διατήρηση και επέκταση της συνεργασίας (Cross-selling)

ΣΤ. Διαχείριση ειδικών συμπεριφορών Πελατών

Όταν ο πελάτης:

  • Είναι εκνευρισμένος ή βιάζεται
  • Ζητάει ειδική μεταχείριση
  • Έχει αρνητική εμπειρία από την Eταιρεία
  • Προσβάλλει τον ανταγωνισμό
  • Υποβάλλει ερωτήσεις για τις οποίες δε γνωρίζετε την απάντηση
  • Αντιπαραβάλλει την χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστή
  • Προτείνει βελτίωση στο προϊόν ή στο service
  • Έχει σύγχυση ως προς τις προσωπικές του Aνάγκες

Ζ. Η Εμπειρία της Επίσκεψης

  • Η εμπειρία επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει την Πιστότητα
  • Πως διαμορφώνεται η εμπειρία επίσκεψης
  • Διαχείριση παραπόνων και αιτημάτων
  • Μετατροπή των Πελατών σε αφοσιωμένους
  • Μέτρηση ικανοποίησης Πελάτη
  • Η Διαχρονική αξία του Πελάτη (Customer Lifetime)
  • Αναφορές Πωλητών

Μέσω μελετών περιπτώσεων (case studies), παραδειγμάτων και Role Playing διασαφηνίζεται ο τρόπος εφαρμογής των παραπάνω στην πράξη.

 



ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Τσάκωνας Μιχάλης

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος B.Sc στο Management και κάτοχος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με ειδίκευση στο Marketing. Διαθέτει σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα του Marketing, των Πωλήσεων και της Οργάνωσης σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες (Avon Cosmetics, Lavipharm, κα), ενώ έχει διατελέσει επίσης, Σύμβουλος Διαφήμισης και Επικοινωνίας. Εισηγητής σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στα θέματα των Πωλήσεων και του Marketing.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής

400 ευρώ
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Επιδότηση ΛΑΕΚ

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

Περιλαμβάνονται

-Σημειώσεις σεμιναρίου
-Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
-Βεβαίωση Παρακολούθησης
-Εργαλεία σε μορφή Excel:

  • Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABC Analysis με πολλαπλά Κριτήρια)
  • Προγραμματισμού επισκέψεων
  • Ενημέρωση Πελάτη για επιτυχημένους Κωδικούς
  • Υπολογισμού prim Πωλητών
  • Αξιολόγησης ανταγωνιστών
  • Forecasting για πρόβλεψη Πωλήσεων
  • Αυτοαξιολόγησης του Coach του Πωλητή
  • Κερδοφορίας Πελατών
  • Κερδοφορίας Προϊόντων

-Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Περισσότερα

Δήλωση Συμμετοχής

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο κάντε κλικ παρακάτω στην αντίστοιχη πόλη διεξαγωγής για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341 Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μάγδα Αποστολίδου


Δήλωση Συμμετοχής
Αθήνα: 15 Φεβρουαρίου
Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Δήλωση Συμμετοχής
Θεσσαλονίκη: 13 Μαρτίου
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Η διοργάνωση του σεμινάριου γίνεται από την Innovative Business Consulting & Learning
Applied Professional Training (APT)
210 81 43 341
www aptraining gr
apt (at) aptraining (dot) gr
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails από την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ, ή στείλτε ένα e-mail στο apt (at) aptraining (dot) gr με τίτλο "REMOVE ME"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου