Η AQS διοργανώνει το σεμινάριο "Executive Secretary Excellence" στις 6 & 7 Ιουνίου στην Αθήνα στο Divani Palace Acropolis και στις 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη στο Grand Hotel Palace. Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία και συνεχώς εμπλουτιζόμενο τα τελευταία 20 χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο όπως φαίνεται απο τον μεγάλο αριθμό των επαναλήψεών του. Ο ρόλος της Executive Secretary (ES) είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου. Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται για πρώτη φορά και ένα πρωτοποριακό Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, τηλεφωνημάτων, e–mails, fax, δημοσιευμάτων, εντολών και ιδεών, σε μια συνεχή ροή, όπου όλες οι πληροφορίες, αρχειοθετούνται και μεταβιβάζονται, δράσεις ανατίθενται, αξιολογούνται και διεκπεραιώνονται με ελεγχόμενο τρόπο που απογειώνει την παραγωγικότητα της ES άρα και του Γραφείου της Διοίκησης, καθώς και όλων των εμπλεκόμενων Στελεχών. Δημιουργείται δηλαδή ένα Lean Office με paperless λειτουργία. Επιπλέον, η ES αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις της Τεχνολογίας θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα Αρχεία και τις Επαφές της Εταιρείας από παντού και επί πλέον να χρησιμοποιεί με επαγγελματικό τρόπο το Excel καθώς και το Power Point για παρουσιάσεις υψηλής ποιότητας. Έτσι τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται έγκαιρα με αρτιότητα και ποιότητα. Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη. Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και τη συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης. ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ - Θα αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της ES σε ότι αφορά τη δημιουργία καλού κλίματος
- Θα ενημερωθούν για τις Μεθόδους Διαχείρισης του Stress
- Θα εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
- Θα εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις
- Θα ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων
- Θα εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων
- Θα μπορούν να διαχειριστούν την Προσωπική τους Εικόνα και την Εικόνα της Εταιρείας με επαγγελματικό τρόπο
- Θα εξοικειωθούν με Παραδείγματα και κατάλληλα Εργαλεία στη Διαχείριση των Συναντήσεων αλλά και των Εκδηλώσεων γενικότερα
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs (at) aqs (dot) gr, ή επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. EXECUTIVE SECRETARY EXCELLENCE | ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | | | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.SM
| Επιλέξτε Πόλη: [ ] Αθήνα: 6 & 7 Ιουνίου (09:00-16:30) [ ] Θεσσαλονίκη: 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου (09:00-16:30) | | ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Η σύγχρονη Executive Secretary ως σημαντικό στέλεχος
- Αξιολόγηση της Executive Secretary
2. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ - Διαχείριση Εισερχομένων
- Ανάθεση μέσα από ειδικές εφαρμογές, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
- Καθορισμός Προτεραιοτήτων με την χρήση ειδικών Εργαλείων
- Καθορισμός προθεσμιών διεκπεραίωσης
- Προγραμματισμός με χρήση ειδικών Εφαρμογών για εύκολη και ποιοτική εσωτερική Επικοινωνία
- Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της αποδοτικότητας του Γραφείου
3. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
- Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας
- Οι σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία κ.α.
- Event Management
4. ΓΡΑΦΕΙΟ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου (Αποστολή fax μέσω υπολογιστή, Scanners - σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR), Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή, Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης, Χρήση Μηχανών Αναζήτησης, Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office, Τηλεδιασκέψεις)
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint για υψηλού επιπέδου αναφορές
- Πρακτικές Ασκήσεις
5. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ - Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
- Η εκχώρηση, προς τα πάνω!
- Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
- Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
- Η διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
- Η παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
- Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα
6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας
- Η διαχείριση των εντυπώσεων
- Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
- Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων
7. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - Αρχές της Επικοινωνίας
- Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Η γλώσσα του σώματος
- Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
- Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
- Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
- Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
- Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
- Ο χειρισμός των αδιεξόδων
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Για το σεμινάριο της Αθήνας: Τρίτη 30 Μαΐου Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 25 Μαΐου Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου