 Turning Training into Learning | | | Σεμινάριο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ | | | | Αθήνα, Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015 Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis | | | Τα στελέχη Διαχείρισης των Παραγγελιών πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα και επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.
Το σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Διεργασίας Διαχείρισης Παραγγελιών, από τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν και εμπορική δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει. Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των προβλημάτων – ερωτημάτων αυτών, σε σύνδεση με Πρακτικές και Εργαλεία Επίλυσης είναι το παρακάτω: - Πελάτες που ζητούν παραγγελίες ασήμαντης αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη ποσότητα. Εργαλεία Υπολογισμού.
- Παραγγελίες άμεσα απαιτητές που αποδιοργανώνουν το όλο Σύστημα. Πώς αυτές διευθετούνται με τα Εργαλεία ABC Analysis των Πελατών. Πώς κατηγοριοποιούνται οι Πελάτες με βάση την αξιοπιστία, τη δυναμική Ανάπτυξης, τον τζίρο και την κερδοφορία.
- Πότε ένα προϊόν που δεν κινείται αρκετά πρέπει να προωθείται με προσφορές. Πώς υπολογίζεται η τιμή προσφοράς. Σχετικά Εργαλεία Υπολογισμού τιμής Προσφορών.
- Ανεπαρκής ενημέρωση του πελάτη για ελλείψεις προϊόντων. Έλλειψη προτεραιότητας στην εξυπηρέτηση των πελατών σε περιπτώσεις περιορισμένων ποσοτήτων. Εργαλεία Διαχείρισης.
- Δεν είναι ξεκάθαρα τα σημεία και οι τρόποι λήψης και διαχείρισης παραγγελιών. Σπασμένες αρμοδιότητες και έλλειψη συνολικής ανασκόπησης απο τους αρμόδιους πωλητές.
- Ελλιπής ή ασαφής καταχώρηση των παραγγελιών. Ασαφείς αρμοδιότητες στα εμπλεκόμενα στελέχη.
- Δεν γίνεται έγκαιρα πιστωτικός έλεγχος πελατών, με αποτέλεσμα ενώ έχει ετοιμασθεί η παραγγελία να ανακαλείται και να χάνεται πολύτιμος χρόνος. Πώς ορίζεται η Αρχική Πιστωτική Πολιτική με έναν νέο Πελάτη και πώς παρακολουθούνται οι κίνδυνοι στη συνέχεια.
- Συχνή αλλαγή κωδικολογίου προϊόντων / έλλειψη ενημέρωσης πωλητών. Διαδικασία Αξιολόγησης προμηθευτών, ώστε να μη γίνονται λανθασμένα ανοίγματα κωδικών.
- Καθυστέρηση της πληροφόρησης του Customer Service για συμφωνίες των πωλητών με πελάτες (ειδικές τιμές) σε περιπτώσεις που η προσφορά και η παραγγελία απέχουν χρονικά λίγες ώρες. Εμπλουτισμός και παραμετροποίηση Συστήματος CRM.
- Δεν σχεδιάζονται τα δρομολόγια με τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των πόρων – Άσκοπα δρομολόγια. Εφαρμογές Διαχείρισης και Βέλτιστης Αξιοποίησης στόλου Οχημάτων - Εφαρμογές GIS.
- Λάθη στο picking. Τρόποι Βελτίωσης - Κυκλικές Απογραφές με βάση την ABC Analysis. Εισαγωγή νέων τεχνολογιών.
- Ελλιπής ποιοτικός έλεγχος.
- Μη τήρηση συμφωνημένου τρόπου είσπραξης. Ο οδηγός αδυνατεί να πάρει την επιταγή που συμφωνήθηκε. Πώς το Διαχειριζόμαστε. Τι πρέπει να προβλέπεται στις διαδικασίες.
Δείτε περισσότερα » | | | | | | | | Α. ΛΗΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΠΟ ΠΩΛΗΤΗ / CUSTOMER SERVICE - Κατηγοριοποίηση Πελατών
- Προγραμματισμός επισκέψεων σε Πελάτες – ABC ανάλυση
- Τι πληροφορίες πρέπει να έχει ο Πωλητής / Customer Service στη διάθεση του
- Ποιά προϊόντα θα πρέπει να προωθήσει ο πωλητής / Customer Service - Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Εναλλακτικών προτάσεων προς τους Πελάτες
- Λήψη παραγγελίας μέσω tablet
- Πώς καθορίζεται η ελάχιστη παραγγελία – Εργαλείο υπολογισμού ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας
- Credit Control
- Εναλλακτικά / Υποκατάστατα προϊόντα
- Διάχυση προσφορών - Εργαλεία Υπολογισμού τιμής Προσφορών
Β. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ - Επικοινωνία Customer Service / Πωλητή με Αποθήκη
- Μείωση λαθών στο picking
- Βελτίωση χρόνου picking
- Ποιοτικός Έλεγχος
- Τιμολόγηση
- Διαχείριση Εκτάκτων παραγγελιών
Γ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΩΝ - Συστήματα Βελτιστοποίησης Δρομολογίων – Εφαρμογές GIS
- Συστήματα Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων
- Πώς διαχειρίζονται οι έκτακτες Παραγγελίες - Προϋποθέσεις
Δ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ - Σχεδιασμός Πιστωτικής Πολιτικής
- Ολοκληρωμένη Διαδικασία Αποδοτικής Διαχείρισης Εισπράξεων
Ε. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ - Αξιολόγηση προμηθευτών, κερδοφορία ανά Προμηθευτή
- Μείωση Αποθεμάτων με ταυτόχρονη βελτίωση του Επιπέδου Εξυπηρέτησης
- Προσφορές σε προϊόντα που δεν κινούνται. Εργαλεία υπολογισμού τιμής
- Σύστημα Αξιολόγησης Προμηθευτών
Το σεμινάριο είναι κατ' ουσίαν ένα Workshop επίλυσης των προβλημάτων αυτών, ενώ θα εξετασθούν και όσα επιπλέον ζητήματα τεθούν από τους συμμετέχοντες. Έτσι, δημιουργείται μια ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τις εφαρμοζόμενες καλές πρακτικές. Τα παρουσιαζόμενα Εργαλεία είναι έτοιμα προς άμεση εφαρμογή, ενώ εάν κάποιος εκ των συμμετεχόντων επιθυμεί κάποια προσαρμογή, αυτή υλοποιείται χωρίς κόστος από τους συμβούλους της εταιρείας μας. Δείτε αναλυτικά τις ενότητες του Σεμιναρίου » | | | | | | | | Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. Δείτε το βιογραφικό του εισηγητή » Γεώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης & Επιχειρησιακού Σχεδιασμού σε πληθώρα Εμπορικών Επιχειρήσεων. Δείτε το βιογραφικό του εισηγητή » | | | | | | Πληροφορίες Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 8145 518 ή στο info@ibcl.gr Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευγενία Μιχαλοπούλου | | | Κόστος συμμετοχής: 450 Ευρώ. Έκπτωση 25% στην δεύτερη, 50% στην τρίτη και κάθε επόμενη συμμετοχή. Το σεμινάριο επιδοτείται μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ | | | | |  Innovative Business Consulting & Learning – iBcl Τηλέφωνο: 210 8145 518, Fax: 211 800 1004, e-mail: info@ibcl.gr
Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε email στο info(at)ibcl.gr με τίτλο "REMOVE MAIL". | | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου