Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Κρήτη

Στους συμμετέχοντες δίνονται ΔΩΡΕΑΝ εργαλεία: Σύστημα αναφορών, ABC ανάλυση υλικών, Ειδική εφαρμογή για ορθή χωροθέτηση υλικών, Εφαρμογή για Διαχείριση παραγγελιών, Μέτρηση παραγωγικότητας καθώς και ασκήσεις εφαρμογής - Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης.

Σεμινάριο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
Αθήνα: 14 Οκτωβρίου 2014 (09:30-17:00), Divani Caravel
Θεσσαλονίκη: 9 Οκτωβρίου 2014 (09:30-17:00), Grand Hotel
Ηράκλειο: 6 Οκτωβρίου 2014 (09:30-17:00), Galaxy Hotel


Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό και τις παραγγελίες των πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο.

Στους συμμετέχοντες δίνονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω εργαλεία:

  • Σύστημα αναφορών
  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση των υλικών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  • Εφαρμογή για την Διαχείριση των παραγγελιών
  • Εργαλεία για την Μέτρηση της παραγωγικότητας


Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις εφαρμογής και Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε στο www.abpm.gr/34

Ενότητες Σεμιναρίου

  1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών. CASE STUDY 1: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ: Κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση. CASE STUDY 2: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  4. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΗΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Έντυπα, Διαδικασίες, Μέτρα ασφάλειας, Προστασία αποθήκης, Απογραφές, Εφαρμογή ABC Analysis στην Απογραφή.
  5. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Πως μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής απόδοσης, Οικονομικές Δείκτες, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
  6. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & οικονομικά κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
  7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, μείωση Αποθέματος & ελλείψεων, Σημείο Αναπαραγγελίας, Απόθεμα Ασφαλείας. Μείωση των Αποθεμάτων & βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
  8. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Ο Υπεύθυνος Αποθήκης ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.


Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Κόστος Συμμετοχής: 370 Ευρώ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο Fax 210.62.15.421 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής. Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο info@abpm.gr ή επιλέξτε "Ηράκλειο" / "Θεσσαλονίκη" / "Αθήνα" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 14/10, [ ] Θεσσαλονίκη: 9/10, [ ] Ηράκλειο: 6/10

Εισηγητής
Θεόδωρος Παπαγλάστρας , Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και μεγάλη εμπειρία ως Διευθυντής Logistics Πολυεθνικών Εταιρειών (Pepsico Foods, Knorr - Bestfoods) στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (υπεύθυνος εφοδιαστικής αλυσίδας για 59 Εργοστάσια στην Ευρώπη).



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- To Εγχειρίδιο "Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης"
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλεία σε Excel

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Θεσσαλονίκη:
Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ηράκλειο:
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Copyright © 2014 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info@abpm.gr | www.abpm.gr

[Εαν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails απο την εταιρία μας παρακαλώ πατήστε εδώ.]


free web stats

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου