Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025

=?windows-1253?Q?=C4=E9=E1=F7=E5=DF=F1=E9=F3=E7 =CA=F1=DF=F3=E5=F9=ED?=

globalgreece logo

On line seminar

Διαχείριση Κρίσεων

στο σύγχρονο Επιχειρησιακό Περιβάλλον

Δηλώστε Συμμετοχή
 

24 & 25/9/2025    17:00-21:00

'Kρίση είναι ένα κρίσιμο σημείο καμπής ή μια περίοδος έντονης αστάθειας & κινδύνου που οδηγεί σε δυσκολίες-προβλήματα και απαιτεί άμεση δράση'

Σκοπός του Σεμιναρίου, είναι να μυήσει και να εκπαιδεύσει αποτελεσματικά τους συμμετέχοντες στο αντικείμενο της διαχείρισης κρίσεων.
Απώτερη επιδίωξη του Σεμιναρίου επίσης, είναι να προετοιμάσει τους εκπαιδευόμενους, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα οποιαδήποτε κρίση.

Ειδικότερα, να τους βοηθήσει να προσπελάσουν νοηματικά το φαινόμενο της κρίσης, και να αποκτήσουν την απαραίτητη υποδομή προκειμένου να είναι σε θέση να την προσδιορίσουν, να αναγνωρίσουν τα παραγωγικά της αίτια και τα ειδικότερα χαρακτηριστικά της, να διακρίνουν τις φάσεις εξέλιξής της και τελικώς να προβαίνουν στην αποτίμηση των επιπτώσεών της.

Θεματολογία  |   Σε Ποιους Απευθύνεται  |   Εισηγητής  |   Τοποθεσία  |   Ημ. Διεξαγωγής  |   Τιμή

Θεματολογία

1.  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ & ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ

* Εισαγωγή στο εννοιολογικό πλαίσιο των κρίσεων.

* Τυπολογία κρίσεων και τα αίτια τους.

* Χαρακτηριστικά των κρίσεων.

* Φάσεις εξέλιξης των κρίσεων.

 

2.    Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ

* Σχέδιο διαχείρισης και αντιμετώπισης κρίσεων (Crisis Management Plan).

* Ομάδα αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων (Crisis Management Team): Συγκρότηση και λειτουργία.

* Λήψη αποφάσεων κατά την διαδικασία αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων.

 

3.    H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ

* Η Επικοινωνία κατά την διαδικασία αντιμετώπισης και διαχείρισης μιας κρίσης.

* Σχέδιο επικοινωνίας αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων (Crisis Communication Plan).

* Στρατηγικές επικοινωνιακής ρητορικής αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων.

* Αντιμετώπιση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) κατά την διάρκεια μιας κρίσης.

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

Μετά την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

· Να αντιλαμβάνονται τη διαδικασία κατανόησης των δεδομένων μιας κρίσης.

· Να γνωρίζουν τη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης.

· Να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν μια κρίση.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

 

Απευθύνεται σε  ανώτερα στελέχη και εργαζόμενους ιδιωτικών και δημόσιων επιχειρήσεων, στελέχη των σωμάτων ασφαλείας και ενόπλων δυνάμεων, στελέχη της πολιτικής προστασίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, φοιτητές και οποιονδήποτε άλλον ενδιαφέρεται να αποκτήσει εξειδικευμένη γνώση για το φαινόμενο της κρίσης και της αντιμετώπισής του. 

Τιμή

195 (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

giving a presentation

Εισηγητής

Δρ. Κωνσταντίνος Μπαλωμένος

 

Πολιτικός Επιστήμονας – Διεθνολόγος, ειδικός στη Στρατηγική Επικοινωνία και τη Διαχείριση Κρίσεων, με εμπειρία άνω των 20 ετών τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο δημόσιο τομέα.

 

Πρώην ΓΔ Αμυντικής Πολιτικής του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και διδάσκων σε στρατιωτικές σχολές και πανεπιστημιακά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών στη διαχείριση κρίσεων και φυσικών καταστροφών.

 

Διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων, συγγραφέας και σύμβουλος σε θέματα επικοινωνίας, ανθεκτικότητας και διαχείρισης κρίσεων.

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom, που έχει την δυνατότητα πλήρους διαδραστικότητας, πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων & αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

Ημέρα Διεξαγωγής

 

Τετάρτη 24 & Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου

17.00-21.00

Διάρκεια: 8 ώρες

 

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 8 ώρες, κατανεμημένες σε 2 ημέρες, με δύο διαλείμματα των 10’

Δηλώστε Συμμετοχή
 

Εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης και ανάπτυξης της εξωστρέφειας

Έρευνα Ξένων Αγορών

Έρευνα
Ξένων Αγορών

Υπηρεσίες Δικτύωσης

Υπηρεσίες
Δικτύωσης

Εξαγωγική Συμβουλευτική

Εξαγωγική
Συμβουλευτική

Εξαγωγική Βιβλιοθήκη

Εξαγωγική
Βιβλιοθήκη

Υπηρεσίες Εκπαίδευσης

Υπηρεσίες
Εκπαίδευσης

Μάθετε Περισσότερα
 

Β.Κωνσταντίνου 35,

Επανομη Θεσσαλονίκης 57500

Τηλ: +30 2310436625

Email: info@globalgreece.gr

Web: www.globalgreece.gr

Facebook Twitter LinkedIn

Το μήνυμα αυτό στάλθηκε στη διεύθυνση:  xourmouziadis.sinerg@blogger.com

 

Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον παρόμοια e-mails παρακαλούμε απαντήστε / reply με την λέξη UNSUBSCRIBE στο θέμα ή κάντε click EΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου