1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ & ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ * Εισαγωγή στο εννοιολογικό πλαίσιο των κρίσεων. * Τυπολογία κρίσεων και τα αίτια τους. * Χαρακτηριστικά των κρίσεων. * Φάσεις εξέλιξης των κρίσεων. 2. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ * Σχέδιο διαχείρισης και αντιμετώπισης κρίσεων (Crisis Management Plan). * Ομάδα αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων (Crisis Management Team): Συγκρότηση και λειτουργία. * Λήψη αποφάσεων κατά την διαδικασία αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων. 3. H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ * Η Επικοινωνία κατά την διαδικασία αντιμετώπισης και διαχείρισης μιας κρίσης. * Σχέδιο επικοινωνίας αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων (Crisis Communication Plan). * Στρατηγικές επικοινωνιακής ρητορικής αντιμετώπισης και διαχείρισης κρίσεων. * Αντιμετώπιση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) κατά την διάρκεια μιας κρίσης. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Μετά την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: · Να αντιλαμβάνονται τη διαδικασία κατανόησης των δεδομένων μιας κρίσης. · Να γνωρίζουν τη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης. · Να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν μια κρίση. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου